17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Dashboardy v Google Analytics pro e-shopy

Dobrý web pro vás připravil 6 dashboardů, bez kterých se při vedení internetového obchodu neobejdete. Jestli vám to bude málo, 6 navazujících reportů vás rychle dostane k užitečným datům.

Ať jste marketingový manažer či produktový specialista, máte na starost optimalizaci pro vyhledávače, zbožové srovnávače nebo správu PPC kampaní, najdete si přehled právě pro vás.

Ukázka z obsahu

Proč si studii přečíst?

Všechny dashboardy budete mít ve svých Google Analytics během několika vteřin. Stačí kliknout na připravený odkaz k nasdílení reportu.

V rámci studie jsou připraveny reporty pro:

  • Marketingového manažera
  • Produktové manažery
  • Správce PPC kampaní
  • SEO specialisty
  • Specialisty na srovnávače zboží

Dozvíte se

  • Správným lidem správná data. Manažera nezahltíte složitými tabulkami, specialistovi neukážete obecné informace.
  • Zdůrazníte přínosy marketingových aktivit. Vyhodnocujte SEO, PPC a zbožové srovnávače podle obchodní výkonnosti.
  • Snížíte komunikační šum. Nechte specialisty na PPC a SEO, aby se navzájem učili ze „svých“ dat.

Společným prvkem všech reportů je důraz na obchodní výsledky. PPC kampaně nespouštíte pro legraci, ale aby vám vydělávaly. Ve zbožových srovnávačích jste přítomni také kvůli přivádění objednávek. Takže proč nezdůraznit, co vám konkrétní kampaně přinášejí?

O autorovi studie

Dobrý web je přední česká konzultační agentura v oblasti internetového marketingu, výkonnosti a návrhu webu. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na internetový marketing, UX, copywriting, webovou analytiku, optimalizaci pro vyhledávače a návratnost investic do webových projektů.



Kompletní studie je dostupná našim členům Soutěž (dříve Gold) nebo Platinum.

Máte-li zájem o celé její znění, registrujte se nebo nás kontaktujte na email: petra.pangracova@webtop100.cz.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »