To nejlepší z digitálního marketingu
Dashboardy v Google Analytics pro e-shopy
Dobrý web pro vás připravil 6 dashboardů, bez kterých se při vedení internetového obchodu neobejdete. Jestli vám to bude málo, 6 navazujících reportů vás rychle dostane k užitečným datům.
Ať jste marketingový manažer či produktový specialista, máte na starost optimalizaci pro vyhledávače, zbožové srovnávače nebo správu PPC kampaní, najdete si přehled právě pro vás.
Ukázka z obsahu
Proč si studii přečíst?
V rámci studie jsou připraveny reporty pro:
- Marketingového manažera
- Produktové manažery
- Správce PPC kampaní
- SEO specialisty
- Specialisty na srovnávače zboží
Dozvíte se
- Správným lidem správná data. Manažera nezahltíte složitými tabulkami, specialistovi neukážete obecné informace.
- Zdůrazníte přínosy marketingových aktivit. Vyhodnocujte SEO, PPC a zbožové srovnávače podle obchodní výkonnosti.
- Snížíte komunikační šum. Nechte specialisty na PPC a SEO, aby se navzájem učili ze „svých“ dat.
Společným prvkem všech reportů je důraz na obchodní výsledky. PPC kampaně nespouštíte pro legraci, ale aby vám vydělávaly. Ve zbožových srovnávačích jste přítomni také kvůli přivádění objednávek. Takže proč nezdůraznit, co vám konkrétní kampaně přinášejí?
O autorovi studie

Dobrý web je přední česká konzultační agentura v oblasti internetového marketingu, výkonnosti a návrhu webu. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na internetový marketing, UX, copywriting, webovou analytiku, optimalizaci pro vyhledávače a návratnost investic do webových projektů.
Kompletní studie je dostupná našim členům Soutěž (dříve Gold) nebo Platinum.
Máte-li zájem o celé její znění, registrujte se nebo nás kontaktujte na email: petra.pangracova@webtop100.cz.