17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Best practices reklamy ve vyhledávačích pro gastronomické a potravinářské firmy

Vyhledávače zcela vytlačily dříve obvyklé zdroje první volby, jako Zlaté stránky nebo informační linky. Moderní vyhledávače umí odhadnout, že hledáte podnik ve svém okolí a nabídnou vám bohaté informace střižené „na míru“ – výpis nejlepších podniků ve vašem okolí spolu s mapou, nebo telefonní číslo na nejbližší podnik, spolu s popisem cesty.

Ukázka z obsahu

Proč si studii přečíst?

97 % lidí volí online média pro vyhledání služby či produktu ve svém okolí.

Více než 20stránková studie obsahuje:

  • Strategie pro všechny typy gastronomických firem – ať už jste restaurace, vinařství nebo velký pivovar, máme pro vás konkrétní taktiku, jak využít potenciál reklamy ve vyhledávačích.
  • Nejnovější trendy – dozvíte se o posledních novinkách a trendech v oblasti PPC a místního vyhledávání.
  • Názorné příklady – podívejte se na reálné obrazovky výsledků vyhledávání, pochopte jejich strukturu.

Dozvíte se

  • Jak zasáhnout jen ty uživatele internetu, kteří mohou váš podnik navštívit, pomocí pokročilého cílení reklamy ve vyhledávačích.
  • Jak se znovu připomenout těm, kteří už vaši značku znají, jednoduše při prohlížení jejich oblíbeného webu.
  • Jak na internetu posílit svou značku a offline kampaně.
Pětina všech vyhledávání Google se týká služeb a zboží v okolí uživatele

Z našich zkušeností vyplývá, že plný potenciál PPC reklamy a místního vyhledávání stále využívá jen minimum českých firem, působících v oblasti gastronomie. To samo o sobě představuje obrovskou příležitost svou firmu výrazně zviditelnit online. Část těchto služeb je možno využít bezplatně – například zápisy do katalogů místních podniků. Placené služby pak umožňují firmě efektivně kontrolovat své výdaje a návratnost investic.

O autorovi studie

Dobrý web je přední česká konzultační agentura v oblasti internetového marketingu, výkonnosti a návrhu webu. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na internetový marketing, UX, copywriting, webovou analytiku, optimalizaci pro vyhledávače a návratnost investic do webových projektů.



Kompletní studie je dostupná našim členům Soutěž (dříve Gold) nebo Platinum.

Máte-li zájem o celé její znění, registrujte se nebo nás kontaktujte na email: petra.pangracova@webtop100.cz.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »