17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Best practices pro weby energetiky a průmyslu

Co musí z pohledu UX (user experience) splňovat kvalitní web průmyslových a energetických podniků? Jak přistupovat k návrhu a celkové informační architektuře takového webu?

Ukázka z obsahu

Proč si studii přečíst?

Více než polovina zkoumaných webů průmyslových firem se nezaměřuje na potřeby svých návštěvníků.

Více než 20stránková studie obsahuje:

  • Získáte seznam důležitých požadavků, které by web měl splňovat.
  • Doporučení a praktické ukázky špatných i dobrých zpracování vás navedou na správný směr, co by web měl (i neměl) obsahovat a jak jeho konkrétní části nejlépe zpracovat.
  • Typické uživatelské scénáře pro weby průmyslových a energetických firem a jejich naplnění.

Dozvíte se

  • jaké kvantum informací je vhodné návštěvníkovi webu nabízet
  • jak pracovat s konkurenčními výhodami
  • jak má vypadat správný objednávkový nebo poptávkový formulář

O autorovi studie

ExperienceU je přední česká UX agentura, která je specializovanou UX divizí společnosti Dobrý web. Zaměřuje se na profesionální realizaci uživatelských výzkumů a uživatelského testování. Navrhuje špičková uživatelská rozhraní pro weby, mobilní zařízení či aplikace. ExperienceU disponuje profesionálně vybaveným usability labem.



Kompletní studie je dostupná našim členům Soutěž (dříve Gold) nebo Platinum.

Máte-li zájem o celé její znění, registrujte se nebo nás kontaktujte na email: petra.pangracova@webtop100.cz.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »