17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Aktuální trendy User Experience 2012

Studie se věnuje jednomu z nejvíce skloňovaných trendů současnosti, na který poskytlo svůj názor několik odborníků z digitálního marketingu spolu s názory na webovou analytiku. Dílčími body studie jsou mapování zákaznických cest, uživatelský výzkum, uživatelské testování, oční kamera a prediktivní analytika s retencí zákazníků.

Ukázka z obsahu

O autorovi studie

Dobrý web je přední česká konzultační agentura v oblasti internetového marketingu, výkonnosti a návrhu webu. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na internetový marketing, UX, copywriting, webovou analytiku, optimalizaci pro vyhledávače a návratnost investic do webových projektů.



Kompletní studie je dostupná našim členům Soutěž (dříve Gold) nebo Platinum.

Máte-li zájem o celé její znění, registrujte se nebo nás kontaktujte na email: petra.pangracova@webtop100.cz.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »