16. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Studie aktuálních trendů digitálního marketingu 2014

Studie shrnuje názory předních odborníků českého digitálního marketingu o nejčastěji skloňovaných tématech a trendech. Studie je rozdělena do 3 proudů: Obsah, UX/CX, Personalizace. Konkrétními body proudů jsou Obsahová strategie, SEO, Sociální média, Multidevice, Firemní kultura, Zapojení uživatelů, Multichannel, Analytika, RTB a retargeting, Digitální reklama, E-mailing a Real-time personalizace.

Ukázka z obsahu

O autorovi studie

Dobrý web je přední česká konzultační agentura v oblasti internetového marketingu, výkonnosti a návrhu webu. Tým Dobrého webu sestává z předních odborníků na internetový marketing, UX, copywriting, webovou analytiku, optimalizaci pro vyhledávače a návratnost investic do webových projektů.



Kompletní studie je dostupná našim členům Soutěž (dříve Gold) nebo Platinum.

Máte-li zájem o celé její znění, registrujte se nebo nás kontaktujte na email: petra.pangracova@webtop100.cz.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »