16. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Studie a trendy WebTop100

Katalog nejlepších digitálních řešení roku 2016

15. 11. 2016

Vybrali jsme to nejlepší z českého digitálního marketingu. Katalog obsahuje přes 30 pečlivě vybraných inspirativních digitálních řešení. Podívejte se na příběhy a byznys výsledky nejzajímavějších digitálních projektů roku 2016, které inspirují, posouvají hranice a motivují celý český trh.

Přejít do katalogu ...

Katalog nejlepších digitálních řešení roku 2015

11. 11. 2015

Vybrali jsme to nejlepší z českého digitálního marketingu. Katalog obsahuje téměř 30 pečlivě vybraných inspirativních digitálních řešení. Podívejte se na příběhy a byznys výsledky nejzajímavějších digitálních projektů roku 2015, které inspirují, posouvají hranice a motivují celý český trh.

Přejít do katalogu ...

Studie aktuálních trendů digitálního marketingu 2014

19. 3. 2014

Studie přehledně shrnuje stav firemních webů, microsite, mobilních řešení a komunikací na sociálních sítích. Zároveň poskytuje velmi zajímavé názory odborníků nejen na internetový marketing na aktuální trendy na poli firemních webů a digitálního marketingu. Nedílnou součástí jsou inspirativní příklady oceněných digitálních řešení z celosvětové soutěže Webby Awards.

Celý text ...

Srovnání kvality českých webů a dalších digitálních řešení 2013

3. 12. 2013

Studie přehledně shrnuje stav firemních webů, microsite, mobilních řešení a komunikací na sociálních sítích. Zároveň poskytuje velmi zajímavé názory odborníků nejen na internetový marketing na aktuální trendy na poli firemních webů a digitálního marketingu. Nedílnou součástí jsou inspirativní příklady oceněných digitálních řešení z celosvětové soutěže Webby Awards.

Celý text ...

Aktuální trendy User Experience 2012

4. 12. 2012

Studie se věnuje jednomu z nejvíce skloňovaných trendů současnosti, na který poskytlo svůj názor několik odborníků z digitálního marketingu spolu s názory na webovou analytiku. Dílčími body studie jsou mapování zákaznických cest, uživatelský výzkum, uživatelské testování, oční kamera a prediktivní analytika s retencí zákazníků.

Celý text ...

Srovnání kvality českých webů 2012

21. 11. 2012

Studie přehledně shrnuje stav firemních webů, microsite, mobilních řešení a komunikací na sociálních sítích. Zároveň poskytuje velmi zajímavé názory odborníků nejen na internetový marketing na aktuální trendy na poli firemních webů a digitálního marketingu.

Celý text ...

Aktuální trendy digitálního marketingu 2012

25. 10. 2012

Společně s předními odborníky digitálního marketingu v České republice WebTop100 připravilo studii plnou názorů o nejnovějších trendech: obsah webu, social media marketing, online reklama, seo a affiliate marketing.

Celý text ...

Best practices pro mobilní web v oboru IT

4. 6. 2012

Celosvětově neustále narůstá počet lidí, kteří na web přistupují z mobilního zařízení, především z chytrých telefonů. Společnost GARTNER předpovídá, že počet přístupu na web z mobilních zařízení převýší počet přístupů z klasických počítačů během roku 2012.

Bez mobilní verze webu již v současné době přicházíte o zákazníky.

Celý text ...

Best practices pro mobilní web v oboru finance

4. 6. 2012

Celosvětově neustále narůstá počet lidí, kteří na web přistupují z mobilního zařízení, především z chytrých telefonů. Společnost GARTNER předpovídá, že počet přístupu na web z mobilních zařízení převýší počet přístupů z klasických počítačů během roku 2012.

Bez mobilní verze webu již v současné době přicházíte o zákazníky.

Celý text ...

Dashboardy v Google Analytics pro e-shopy

4. 6. 2012

Dobrý web pro vás připravil 6 dashboardů, bez kterých se při vedení internetového obchodu neobejdete. Jestli vám to bude málo, 6 navazujících reportů vás rychle dostane k užitečným datům.

Celý text ...

Best practices reklamy ve vyhledávačích pro gastronomické a potravinářské firmy

4. 6. 2012

Vyhledávače zcela vytlačily dříve obvyklé zdroje první volby, jako Zlaté stránky nebo informační linky. Moderní vyhledávače umí odhadnout, že hledáte podnik ve svém okolí a nabídnou vám bohaté informace střižené „na míru“ – výpis nejlepších podniků ve vašem okolí spolu s mapou, nebo telefonní číslo na nejbližší podnik, spolu s popisem cesty.

Celý text ...

Best practices pro mobilní web v oboru transport

4. 6. 2012

Celosvětově neustále narůstá počet lidí, kteří na web přistupují z mobilního zařízení, především z chytrých telefonů. Společnost GARTNER předpovídá, že počet přístupu na web z mobilních zařízení převýší počet přístupů z klasických počítačů během roku 2012.

Bez mobilní verze webu již v současné době přicházíte o zákazníky.

Celý text ...

Srovnání konfigurátorů na webech automobilek z pohledu UX

4. 6. 2012

Studie poskytne odpověď na otázku, jakým způsobem zvládá 16 největších automobilek působících na českém trhu UX (user experience) svůj významný obchodní nástroj – online konfigurátor vozu.

V rámci výzkumu bylo hodnoceno 5 klíčových kritérií, které jsou z pohledu UX pro uživatele klíčové.

Celý text ...

Best practices pro weby energetiky a průmyslu

4. 6. 2012

Co musí z pohledu UX (user experience) splňovat kvalitní web průmyslových a energetických podniků? Jak přistupovat k návrhu a celkové informační architektuře takového webu?

Celý text ...

Srovnání komunikace mobilních operátorů v sociálních médiích

4. 6. 2012

Kanály českých mobilních operátorů v sociálních médiích dokazují, že stále vzrůstá potřeba přibližovat se svým zákazníkům a poskytovat jim jednoduchou možnost pro interakci.

Správně zvolená strategie pro sociální média a odpovídající aktivita vaší firmy v sociálních médiích má stále větší význam pro celkové vnímání vaší značky zákazníky.

Nechte se inspirovat a vyvarujte se stejných chyb.

Celý text ...

SEO pro maloobchod, služby a cestovní ruch

4. 6. 2012

Cílem SEO je zlepšit nalezitelnost webu ve vyhledávačích a skrze tyto návštěvy získat nové leady. To, co je ale vždy klíčové je - kolik to bude stát – neboli za jaké prostředky je možné přivést nové návštěvníky, kteří mají o vaši službu zájem? Na tuto otázku neexistuje unikátní odpověď a vždy se závisí na tom, co nabízíte, kolik je konkurentů a jakou nabídku dostanete (od koho).

Celý text ...

Studie WebTop100 2011

25. 10. 2011

Studie přehledně shrnuje stav firemních webů v roce 2011. Zároveň poskytuje velmi zajímavé názory odborníků nejen na internetový marketing na aktuální trendy na poli firemních webů a online marketingu.

Celý text ...

Studie českých e-shopů

10. 9. 2011

Většina provozovatelů internetových obchodů se snaží své weby posouvat dále směrem k vyšším obchodním výkonům, mnohdy jim v tom však brání řada problémů – často i snadno odstranitelných. Bohužel se velmi často ukazuje, že sami provozovatelé nevědí, v čem tkví hlavní potíž, respektive si neuvědomují podstatu problému, který jim brání v maximálním využití obchodního potenciálu jejich e‑shopu. A přitom správné pochopení problému je jediná možná cesta, jak jej efektivně vyřešit.

Celý text ...

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »