16. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Studie a trendy WebTop100

Katalog nejlepších digitálních řešení roku 2016

15. 11. 2016

Vybrali jsme to nejlepší z českého digitálního marketingu. Katalog obsahuje přes 30 pečlivě vybraných inspirativních digitálních řešení. Podívejte se na příběhy a byznys výsledky nejzajímavějších digitálních projektů roku 2016, které inspirují, posouvají hranice a motivují celý český trh.

Přejít do katalogu ...

Katalog nejlepších digitálních řešení roku 2015

11. 11. 2015

Vybrali jsme to nejlepší z českého digitálního marketingu. Katalog obsahuje téměř 30 pečlivě vybraných inspirativních digitálních řešení. Podívejte se na příběhy a byznys výsledky nejzajímavějších digitálních projektů roku 2015, které inspirují, posouvají hranice a motivují celý český trh.

Přejít do katalogu ...

Studie aktuálních trendů digitálního marketingu 2014

19. 3. 2014

Studie přehledně shrnuje stav firemních webů, microsite, mobilních řešení a komunikací na sociálních sítích. Zároveň poskytuje velmi zajímavé názory odborníků nejen na internetový marketing na aktuální trendy na poli firemních webů a digitálního marketingu. Nedílnou součástí jsou inspirativní příklady oceněných digitálních řešení z celosvětové soutěže Webby Awards.

Celý text ...

Srovnání kvality českých webů a dalších digitálních řešení 2013

3. 12. 2013

Studie přehledně shrnuje stav firemních webů, microsite, mobilních řešení a komunikací na sociálních sítích. Zároveň poskytuje velmi zajímavé názory odborníků nejen na internetový marketing na aktuální trendy na poli firemních webů a digitálního marketingu. Nedílnou součástí jsou inspirativní příklady oceněných digitálních řešení z celosvětové soutěže Webby Awards.

Celý text ...

Aktuální trendy User Experience 2012

4. 12. 2012

Studie se věnuje jednomu z nejvíce skloňovaných trendů současnosti, na který poskytlo svůj názor několik odborníků z digitálního marketingu spolu s názory na webovou analytiku. Dílčími body studie jsou mapování zákaznických cest, uživatelský výzkum, uživatelské testování, oční kamera a prediktivní analytika s retencí zákazníků.

Celý text ...

Srovnání kvality českých webů 2012

21. 11. 2012

Studie přehledně shrnuje stav firemních webů, microsite, mobilních řešení a komunikací na sociálních sítích. Zároveň poskytuje velmi zajímavé názory odborníků nejen na internetový marketing na aktuální trendy na poli firemních webů a digitálního marketingu.

Celý text ...

Aktuální trendy digitálního marketingu 2012

25. 10. 2012

Společně s předními odborníky digitálního marketingu v České republice WebTop100 připravilo studii plnou názorů o nejnovějších trendech: obsah webu, social media marketing, online reklama, seo a affiliate marketing.

Celý text ...

Best practices pro mobilní web v oboru IT

4. 6. 2012

Celosvětově neustále narůstá počet lidí, kteří na web přistupují z mobilního zařízení, především z chytrých telefonů. Společnost GARTNER předpovídá, že počet přístupu na web z mobilních zařízení převýší počet přístupů z klasických počítačů během roku 2012.

Bez mobilní verze webu již v současné době přicházíte o zákazníky.

Celý text ...

Best practices pro mobilní web v oboru finance

4. 6. 2012

Celosvětově neustále narůstá počet lidí, kteří na web přistupují z mobilního zařízení, především z chytrých telefonů. Společnost GARTNER předpovídá, že počet přístupu na web z mobilních zařízení převýší počet přístupů z klasických počítačů během roku 2012.

Bez mobilní verze webu již v současné době přicházíte o zákazníky.

Celý text ...

Dashboardy v Google Analytics pro e-shopy

4. 6. 2012

Dobrý web pro vás připravil 6 dashboardů, bez kterých se při vedení internetového obchodu neobejdete. Jestli vám to bude málo, 6 navazujících reportů vás rychle dostane k užitečným datům.

Celý text ...

Best practices reklamy ve vyhledávačích pro gastronomické a potravinářské firmy

4. 6. 2012

Vyhledávače zcela vytlačily dříve obvyklé zdroje první volby, jako Zlaté stránky nebo informační linky. Moderní vyhledávače umí odhadnout, že hledáte podnik ve svém okolí a nabídnou vám bohaté informace střižené „na míru“ – výpis nejlepších podniků ve vašem okolí spolu s mapou, nebo telefonní číslo na nejbližší podnik, spolu s popisem cesty.

Celý text ...

Best practices pro mobilní web v oboru transport

4. 6. 2012

Celosvětově neustále narůstá počet lidí, kteří na web přistupují z mobilního zařízení, především z chytrých telefonů. Společnost GARTNER předpovídá, že počet přístupu na web z mobilních zařízení převýší počet přístupů z klasických počítačů během roku 2012.

Bez mobilní verze webu již v současné době přicházíte o zákazníky.

Celý text ...

Srovnání konfigurátorů na webech automobilek z pohledu UX

4. 6. 2012

Studie poskytne odpověď na otázku, jakým způsobem zvládá 16 největších automobilek působících na českém trhu UX (user experience) svůj významný obchodní nástroj – online konfigurátor vozu.

V rámci výzkumu bylo hodnoceno 5 klíčových kritérií, které jsou z pohledu UX pro uživatele klíčové.

Celý text ...

Best practices pro weby energetiky a průmyslu

4. 6. 2012

Co musí z pohledu UX (user experience) splňovat kvalitní web průmyslových a energetických podniků? Jak přistupovat k návrhu a celkové informační architektuře takového webu?

Celý text ...

Srovnání komunikace mobilních operátorů v sociálních médiích

4. 6. 2012

Kanály českých mobilních operátorů v sociálních médiích dokazují, že stále vzrůstá potřeba přibližovat se svým zákazníkům a poskytovat jim jednoduchou možnost pro interakci.

Správně zvolená strategie pro sociální média a odpovídající aktivita vaší firmy v sociálních médiích má stále větší význam pro celkové vnímání vaší značky zákazníky.

Nechte se inspirovat a vyvarujte se stejných chyb.

Celý text ...

SEO pro maloobchod, služby a cestovní ruch

4. 6. 2012

Cílem SEO je zlepšit nalezitelnost webu ve vyhledávačích a skrze tyto návštěvy získat nové leady. To, co je ale vždy klíčové je - kolik to bude stát – neboli za jaké prostředky je možné přivést nové návštěvníky, kteří mají o vaši službu zájem? Na tuto otázku neexistuje unikátní odpověď a vždy se závisí na tom, co nabízíte, kolik je konkurentů a jakou nabídku dostanete (od koho).

Celý text ...

Studie WebTop100 2011

25. 10. 2011

Studie přehledně shrnuje stav firemních webů v roce 2011. Zároveň poskytuje velmi zajímavé názory odborníků nejen na internetový marketing na aktuální trendy na poli firemních webů a online marketingu.

Celý text ...

Studie českých e-shopů

10. 9. 2011

Většina provozovatelů internetových obchodů se snaží své weby posouvat dále směrem k vyšším obchodním výkonům, mnohdy jim v tom však brání řada problémů – často i snadno odstranitelných. Bohužel se velmi často ukazuje, že sami provozovatelé nevědí, v čem tkví hlavní potíž, respektive si neuvědomují podstatu problému, který jim brání v maximálním využití obchodního potenciálu jejich e‑shopu. A přitom správné pochopení problému je jediná možná cesta, jak jej efektivně vyřešit.

Celý text ...

Partneři WebTop100

Hlavní partneři
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Partner slavnostního vyhlášení
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »