15. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Klubový večer WebTop100 – duben 2016

Téma: Zákaznické cesty a měření multichannelu

Termín: Úterý, 5. dubna 2016 od 17:00

Místo konání: Royal, Vinohradská 48, Praha 2, 120 00 (mapa)


Klubové večery jsou určeny pro Platinum členy WebTop100. Více informací o možnostech zúčastnit se vám poskytneme na tel.: 775 854 238 nebo e-mailu: petra.pangracova@webtop100.cz.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, registrujte se zdarma jako Start člen WebTop100.

Upřesnění tématu

Reálné příklady přístupu k mapování zákaznických cest a jejich využití pro měření multichannel komunikace u českých korporací. Otázky, o kterých budeme diskutovat?

  • Proč a jak pomůže zmapování zákaznických cest digitálnímu marketingu?
  • Jak „nakoupit“ top management?
  • Jakým způsobem se zákaznickými cestami dále pracovat?
  • Jak měřit spokojenost zákazníků nebo byznys výkon v rámci zákaznických cest napříč všemi (nejen) digitálními kanály?

Co očekávat:

  • Velmi otevřenou diskusi a sdílení zkušeností
  • Inspiraci pro vlastní přemýšlení o zákaznických cestách a multichannelu
  • Konkrétní metody měření spokojenosti zákazníků napříč digitálními kanály
  • Praktické ukázky přístupu k atribuci konverzí k různým kanálům

Rámec zákaznických cest

Zákazníci hodnotí společnosti a jejich výrobky nebo služby na základě zkušenosti, kterou zažijí. Díky znalosti zákaznické cesty a jednotlivých fází životního cyklu vytvoříte konzistentní podmínky napříč všemi kanály. Zákazníci vaše výrobky nebo služby budou chtít nakupovat, budou tak činit opakovaně a navíc je budou spontánně doporučovat dále.

Lukáš Viktora
Marketer - Simplifier - Customer Insights
Clientology Institute s.r.o.

Mapa zákaznických cest – cesta jak změnit vnímání digitálního týmu

Role digitálního týmu bývá v korporaci často jen informační. Správnou aplikací mapování zákaznických cest se však jeho role zásadně mění - stává se z něj aktivní prodejní kanál.

Pavel Katolický
Manager, Portals and Mobile Solutions
Trask solutions

Měření zákaznické spokojenosti na digitálních touchpointech

  • Case study přístupu k měření spokojenosti zákazníků společnosti E.ON
  • Různé přístupy k akvizičním vs. retenčním kanálům
  • Konkurenční benchmark pro typické zákaznické cesty
  • Síla vlivu emocí na změnu dodavatele komodity, jako je elektřina

Luboš Plotěný
ředitel
Dobrý web

Měření telefonních konverzí z pohledu banky

Konverze jsou náš cíl. Jak je ale měřit v multikanálovém prostředí banky? Podělím se s vámi o zkušenosti s měřením telefonních konverzí na webu.

Martin Kaňa
Manažer prodejů v online kanálech
Česká spořitelna, a.s.

Moderátor

Večerem bude provázet zkušený řečník a odborník na optimalizaci reklamního prostoru a nové technologie v online reklamě Matěj Novák, který klub zahájí, uvede účastníky do jednotlivých tematických vystoupení a bude řídit panelové diskuse a dotazy z pléna.

Matěj Novák
managing director
Czech Publisher Exchange

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, registrujte se zdarma jako Start člen WebTop100.

Partneři WebTop100

Hlavní partneři
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Partner slavnostního vyhlášení
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »