15. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Klubový večer WebTop100 – červen 2016

Téma: Mobilní marketing na placených i vlastních kanálech

Termín: Středa, 1. června 2016 od 17:00

Místo konání: Royal, Vinohradská 48, Praha 2, 120 00 (mapa)


Klubové večery jsou určeny pro Platinum členy WebTop100. Více informací o možnostech zúčastnit se vám poskytneme na tel.: 775 854 238 nebo e-mailu: petra.pangracova@webtop100.cz.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, registrujte se zdarma jako Start člen WebTop100.

Upřesnění tématu

Liftago a Avast představí případové studie, jak přistupují k akvizici mobilních zákazníků a jaké metody používají pro jejich udržení. Z úst Google naopak uslyšíte, jak přistoupit k měření mobilního marketingu v rámci komplikovaného multichannel světa.

Otázky, o kterých budeme diskutovat?

  • Co motivuje uživatele, aby si stáhli právě vaši aplikaci?
  • Jaké Google Play experimenty má smysl dělat?
  • Na jakých vlastních kanálech má smysl a efekt dělat mobilní marketing?
  • Jak vyhodnocovat aktivity mobilního marketingu?
  • Proč neignorovat pověstného „slona v obýváku“ :-)

Co očekávat:

  • Velmi otevřenou diskusi a sdílení zkušeností
  • Inspiraci pro vlastní přemýšlení o akvizici mobilních zákazníků
  • Tipy pro výběr vhodných KPI s ohledem na to, zda vám jde o výkon či brand
  • Praktické ukázky toho, co fungovalo a co byla slepá ulička

Měření a vyhodnocování mobilního marketingu

Mobilní marketing se stal svébytnou součástí mediálního mixu. Přesto však inzerenti dosud tápou, jak ho vlastně správně vyhodnocovat. Ať už z výkonnostního pohledu, tak i z hlediska brandových metrik. Jak se k tomu tedy správně postavit a neignorovat pověstného "slona v obýváku"?

David Špinar
Head of Performance
Google

Co motivuje uživatele stáhnout právě vaši mobilní aplikaci

Jak uživatelé vyhledávají nové aplikace? Jak se o nic dozvídají? Co je motivuje ke stažení? A jakým způsobem si aplikace stahují? Praktické tipy: Představení Google Play experimentů, Ukázky příkladů experimentů

Jindra Píšťková
Mobile Marketing Specialist
AVAST Mobile

Nástrahy a príležitosti marketingu čiste mobilnej služby/app

Je to iné, veľmi technické a strašne zaujímavé. Pozrieme sa na to ako v Liftago riešime marketingové aktivity - výkonnostný marketing, remarketing z aplikácií v platených aj vlastných kanáloch a ďalšie metódy.

Dušan Šimonovič
CMO
Liftago

Moderátor

Večerem bude provázet zkušený řečník a odborník na optimalizaci reklamního prostoru a nové technologie v online reklamě Matěj Novák, který klub zahájí, uvede účastníky do jednotlivých tematických vystoupení a bude řídit panelové diskuse a dotazy z pléna.

Matěj Novák
managing director
Czech Publisher Exchange

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, registrujte se zdarma jako Start člen WebTop100.

Partneři WebTop100

Hlavní partneři
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Partner slavnostního vyhlášení
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »