17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Klubový večer WebTop100 – duben 2015

Téma: Výběr agentury a tendry

Termín: Úterý, 7. dubna 2015 od 17:00

Místo konání: Royal, Vinohradská 48, Praha 2, 120 00 (mapa)


Klubové večery jsou určeny pro Platinum členy a členy Inspirace WebTop100. Více informací o možnostech zúčastnit se vám poskytneme na tel.: 775 854 238 nebo e-mailu: petra.pangracova@webtop100.cz.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Upřesnění tématu

Jak najít agenturu, která kontinuálně odvádí špičkovou práci a komunikace s ní prostě funguje? Budeme společně diskutovat a sdílet zkušenosti pro výběr kreativní agentury a webdevelopera.

Co očekávat:

  • Velmi otevřenou diskusi a sdílení zkušeností
  • Inspiraci pro vlastní tendry
  • Klíčové parametry, na které se při výběru soustředit
  • Praktické tipy, jak poznat skvělého dodavatele

Výběr webdevelopera

5 zásadních chyb, které dělají klienti při výběru webdevelopera

Projdeme si základní principy neefektivity tradičních webových tendrů z pohledu člověka, který se jich účastní už 15 let, a nastíníme cestu, jak by se výběr webdevelopera z pohledu klienta mohl zefektivnit.

Michal Šamánek
výkonný ředitel
SHERWOOD Digital

Jak trefit do černého při výběru webdevelopera

Na co se při výběru agentury pro dlouhodobou spolupráci v oblasti online komunikace soustředit a čeho se naopak vyvarovat, aby byl výsledek ku prospěchu všech zúčastněných.

Lukáš Kopecký
ředitel odboru PR a marketingu
Raiffeisen stavební spořitelna

Panelová diskuse

Patrik Bajer
výkonný ředitel
Giant Interactive

Lukáš Kopecký
ředitel odboru PR a marketingu
Raiffeisen stavební spořitelna

Michal Šamánek
výkonný ředitel
SHERWOOD Digital

Tomáš Peterka
client services & online marketing manager
Českomoravská stavební spořitelna



Výběr kreativní agentury

Jak motivovat agenturu, aby kontinuálně odváděla to nejlepší

10 tipov pre efektivnejsie kampane a lepsi spanok. Jak motivovat seba, aby som motivoval agenturu, aby kontinuálně odváděla to nejlepší. Skusenosti z pohladu znacky, agentury aj investora.

Michal Pastier
group creative director
Zaraguza

Vyberte si dobře: Jak vybrat tu správnou on-line kreativní agenturu

Jaká jsou specifika výběru online kreativní agentury? S čím počítat a na co si dát pozor? Na příkladech z vlastní zkušenosti i „sesbíraných“ příběhů mých kolegů z oboru budu ilustrovat fungování výběrových řízení, spolupráci s agenturami a momenty na které si dát pozor.

Petr Houzar
head of digital marketing, online & social media
Karlovarské minerální vody

Panelová diskuse

Michael Barták
teamleader, interactive marketing
Vodafone Czech Republic

Robert Haas
co-founder
SYMBIO Digital

Petr Houzar
head of digital marketing, online & social media
Karlovarské minerální vody

Simona Lišková
digital marketing director
Danone Nutricia Early Life Nutrition



Michal Pastier
group creative director, co-owner
Zaraguza


Moderátor

Večerem bude provázet zkušený řečník a odborník na optimalizaci reklamního prostoru a nové technologie v online reklamě Matěj Novák, který klub zahájí, uvede účastníky do jednotlivých tematických vystoupení a bude řídit panelové diskuse a dotazy z pléna.

Matěj Novák
managing director
Czech Publisher Exchange

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »