16. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Klubový večer WebTop100 – červen 2015

Téma: Sociální média – práce s komunitami, alternativní sociální sítě a reklama

Termín: Čtvrtek, 18. června 2015 od 17:00

Místo konání: Royal, Vinohradská 48, Praha 2, 120 00 (mapa)


Klubové večery jsou určeny pro Platinum členy a členy Inspirace WebTop100. Více informací o možnostech zúčastnit se vám poskytneme na tel.: 775 854 238 nebo e-mailu: petra.pangracova@webtop100.cz.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Upřesnění tématu

Zaměříme se na potenciál sociálních sítí pro top značky z těchto úhlů pohledu:

  • Komunity – případová studie jak komunitu vybudovat, jak s ní pracovat, jak ji využít pro inovace
  • Alternativní sociální sítě – nebudou vaší značce Instagram, LinkedIn či jiné sítě sloužit lépe než Facebook?
  • Reklama – jaké změny chystá Facebook v souvislosti se zobrazováním reklamy a jejím měřením

Co očekávat:

  • Velmi otevřenou diskusi a sdílení zkušeností
  • Inspiraci pro vlastní aktivity na sociálních sítích
  • Praktické tipy a případové studie toho, co opravdu zafungovalo

Komunity

Případové studie jak komunitu vybudovat, jak s ní pracovat, jak ji využít pro inovace.

Zákazník je kámoš. Případová studie budování a práce s komunitou firmy Woox.cz

Woox má boží zákazníky, nejlepší na světě. Chcete taky? Přijďte si poslechnout, jak se nám to přihodilo.

Daniel Arzt
CEO
Woox.cz

Zákaznické komunity: nástroj pro budování značky

„Nesnažte se budovat komunity zákazníků, snažte se pomoct komunitám, které už existují“ Mark Zuckerberg. Komunity jsou klíčové pro budování značky zejména z hlediska spolutvorby obsahu a šíření pozitivního word of mouth.

Jaroslav Cír
Crowdmaster
Perfect Crowd

Alternativní sociální sítě a reklama

Nebudou vaší značce Instagram, LinkedIn či jiné sítě sloužit lépe než Facebook? Jaké změny chystá Facebook v souvislosti se zobrazováním reklamy a jejím měřením.

Současnost a budoucnost výkonnostní reklamy na Facebooku

Facebook už dávno není jen nástrojem pro branding nebo zákaznickou péči. Se stále se rozvíjejícími možnostmi reklamy se stal plnohodnotnou součástí výkonnostního mixu. Jak dosáhl toho, že se jeho příjmy z reklamy za posledních několik let zmnohonásobily? A co přináší nové Dynamic Product Ads, které nahrazují Facebook Exchange?

Ukážeme vám, proč by se měl Google bát Facebooku a jak na tom vy můžete vydělat.

Karel Tlusťák
CEO
ROI Hunter

#MymaOcima: Digitální insight - základ úspěšné kreativní kampaně

Na příkladu úspěšné a oceňované kampaně #Mymaocima pro Nadaci Leontínka její tvůrci z Ogilvy Prague ukáží, jak digitální insight může inspirovat k netradičním kreativním řešením.

Jakub Hodboď
Senior Strategic Planner
Ogilvy Prague

Marek Linhart
Copywriter
Ogilvy Prague

Panelová diskuse

Eva Illésová
freelancer

Josef Šlerka
head of R&D
Socialbakers

Tomáš Votruba
social media + digital strategy
TL5 Digital

Eliška Vyhnánková
konzultantka sociálních médií



Adam Zbiejczuk
spolumajitel
Adam Zbiejczuk



Moderátor

Večerem bude provázet zkušený řečník a odborník na optimalizaci reklamního prostoru a nové technologie v online reklamě Matěj Novák, který klub zahájí, uvede účastníky do jednotlivých tematických vystoupení a bude řídit panelové diskuse a dotazy z pléna.

Matěj Novák
managing director
Czech Publisher Exchange

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »