16. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Klubový večer WebTop100 – prosinec 2015

Téma: Personalizace obsahu

Termín: Úterý, 15. prosince 2015 od 17:00

Místo konání: Royal, Vinohradská 48, Praha 2, 120 00 (mapa)


Klubové večery jsou určeny pro Platinum členy a členy Inspirace WebTop100. Více informací o možnostech zúčastnit se vám poskytneme na tel.: 775 854 238 nebo e-mailu: petra.pangracova@webtop100.cz.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Upřesnění tématu

Jaké jsou přínosy personalizace obsahu pro uživatele a vliv na konverzní poměr. Jak ji vhodně implementovat a efektivně využít v komunikaci.

Co očekávat:

  • Konkrétní příklady implementace personalizačních prvků
  • Sdílení zkušeností s automatizací a personalizací e-mail komunikace ke zlepšení konverzí
  • Velmi otevřenou diskusi a sdílení zkušeností na téma personalizace jako jádro digitální transformace

Jak pomáhá SazkaBetu automatizace a personalizace e-mail komunikace ke zlepšení konverzí

Se zaměřením na ranou fázi zákaznického životního cyklu – dokončení registrace a „rozsázení“

Vladimír Rejlek
Interactive Director
Wunderman

Jak na digitální transformaci

Co znamená být připraven na personalizaci a jaké kroky musí firma udělat? Budu prezentovat znalostní model, který firmám pomáhá personalizaci uchopit.

Podíváme se také na jednoduché příklady personalizace - optimalizaci registrace zákazníka a zobrazování bannerů na titulní straně. Budu ilustrovat rozdíl mezi tím, jak komplexně si to zákazník představuje, a jaké kroky je schopen dělat.

Michal Popelář
Managing Director
Actum+

Jak proplout úskalími personalizace

Personalizace je jedním ze skloňovaných témat v digitálním světě. Z prezentací a článků lze snadno nabýt dojmu, že lusknutím prstu přetvoříte vaše digitální kanály v umělé inteligence, které odhadují přání zákazníků lépe než pověstný číšník, co obsluhoval anglického krále. Když ale zkusíte skutečně personalizaci nasadit, narazíte na desítku problémů a jen ve velmi málo případech slavíte prokazatelné úspěchy. V mé přednášce se podíváme na hlavní chyby, které jsme v tomto spolu s klienty udělali. A také na to, jak je - pokud možno - nezopakovat.

Jiří Štěpán
Founder, CEO
Etnetera Active a.s.

StarTrek – nová generace komunikace, O2 online komunikace

Je možné personalizací zčtyřnásobit výkon kampaně a dostat se tak do jiné galaxie výkonu? Od teorie k praxi, aneb praktické ukázky, jak lze úspěšně implementovat personalizaci ve velké společnosti, na co si dát pozor.

Jana Přibylová
Persoonalizatorka
Persoo

Dorota Kajfoszová
Online Marketing&Sales Manager
O2 Czech Republic

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »