17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Klubový večer WebTop100 – říjen 2014

Téma: Selfcare - online péče o zákazníky

Termín: Čtvrtek, 2. října 2014 od 17:00

Místo konání: Solidní jistota, Pštrossova 200/21, Praha 1, 110 00 (mapa)


Klubové večery jsou určeny pro Platinum členy a členy Inspirace WebTop100. Více informací o možnostech zúčastnit se vám poskytneme na tel.: 775 854 238 nebo e-mailu: petra.pangracova@webtop100.cz.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Upřesnění tématu

Selfcare není jen sekce na webu. Jedná se o komplexní přístup k tomu, aby se klienti dokázali obsloužit sami a ještě vás za to milovali. Zástupci ČEZ a Vodafone představí na případových studiích, jak selfcare nejen v online prostředí řeší sami a podělí se o to, co se za několik let na téma selfcare naučili. Jaké otázky budeme na klubovém večeru mezi sebou a s našimi hosty diskutovat?

  • Je řešit selfcare multikanálově a neomezit se jen na klientskou sekci na webu
  • Kdo by měl za selfcare zodpovídat a jaké KPI's sledovat
  • Online selfcare vs call centrum
  • Selfcare na mobilních zařízeních
  • Jak řešit procesy
  • Jak pomocí selfcare zlepšit vnímání značky ze strany zákazníků
  • a mnoho dalšího...

1. přednáška

Self Care – minulost, soucastnost, budoucnost

Samoobsluha se stala součástí našeho každodenního života. Podívame se na vývoj Self Care za posledních 14 let, kde jsme dneska, a co můžeme očekávat v budoucnosti.

David Grund, konzultant (DAVGRU)

David pochází z Toronta. Přestěhoval se do Prahy v roce 2000, kde se připojil do týmu k rozběhu Oskar (Vodafone). Pak se stěhoval do Moskvy pracovat pro Alfa Bank - největší soukromě vlastněná banka v zemi, která zahájila první ruskou interaktivní mobilní bankovní aplikaci. David nyni diky jeho firmě DAVGRU pomáhá firmám (a lidem také) v transformaci. . Linkedin profil

2. přednáška

Na co nezapomenout při stavbě multichannel selfcare

Jak postupovat při tvorbě selfcare portálu a jak při tvorbě zohlednit cestu uživatele od mobilu na pobočku.

Jiří Suchý, Digital Strategy Director (ExperienceU - divize Dobrého webu).

Jiří vede realizační tým Dobrého webu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro naše klíčové klienty. Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty. Linkedin profil

3. přednáška

ČEZ ON-LINE Self-care v energetice

Trh s energiemi je vysoce konkurenční odvětví a zákazník očekává stejný komfort obsluhy jako v bankovnictví či telekomunikacích. ČEZ pravidelně inovuje svoje služby a aktuálně představuje nový ČEZ ON-LINE.

Pavel Foršt, vedoucí oddělení digitální komunikace (ČEZ)

Pavel má na starosti digitální marketing pro celou Skupinu ČEZ. Když před časem nadefinoval nový směr on-line podpory prodeje a obsluhy zákazníků, ještě nevěděl, že se během krátké doby stane základem úspěšných firemních on-line projektů s roční návštěvností více než deset milionů unikátních uživatelů. Digitálnímu marketingu se věnuje dlouhodobě, pracoval také pro společnosti Telefónica a Český Telecom. Vystudoval Fakultu informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze. Linkedin profil

Tomáš Pešek, online sales manager (ČEZ)

Tomáš se věnuje ecommerce již více než deset let, pracoval ve společnosti RWE kde zakládal první on-line servis pro zákazníky, dnes pracuje pro společnost ČEZ Prodej a má zodpovědnost za veškeré on-line aktivity společnosti vč. rozvoje nových služeb. Hlavním zájmem jeho práce je promítnutí nových technologií do reálného business prostředí tak, aby vytvořená řešení měla přínos pro uživatele a současně byla obchodně obhajitelná. V posledním roce pracuje na kompletním redesignu on-line služeb pro koncové zákazníky, aplikace ČEZ ON-LINE se na podzim dozná výrazné změny a současně i mobilního řešení. Linkedin profil

4. přednáška

Selfcare a zákaznická zkušenost – case study

Představení jednoho z přístupu k budování funkčního a efektivního on-line care prostředí a jeho vliv na zákaznickou zkušenost. Základní faktory úspěchu devítiměsíčního programu, který od základu změnil vnímání selfcare v očích zákazníků.

Peter Baláž, online care manager (Vodafone)

Peter pochází ze Slovenska. Digitálnímu marketingu se věnuje již přes 10 let. Za tu dobu měl možnost vést několik projektů v eBance, Českých Aerolinií a od roku 2011 ve Vodafonu. Nyní vede 7členný tým a nese přímou odpovědnost za Online care. Dále se věnuje Customer experience, Customer value management a Electronic marketing (SEO, PPC, sociálním sítím atd.). Linkedin profil

Panelová diskuze

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »