17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Klubový večer WebTop100 – červen 2014

Téma: Loajalitní programy online

Termín: Čtvrtek, 5. června 2014 od 17:00

Místo konání: Solidní jistota, Pštrossova 200/21, Praha 1, 110 00 (mapa)


Klubové večery jsou určeny pro Platinum členy a členy Inspirace WebTop100. Více informací o možnostech zúčastnit se vám poskytneme na tel.: 775 854 238 nebo e-mailu: petra.pangracova@webtop100.cz.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Upřesnění tématu

Loajalitní programy jsou často používaným nástrojem k zvýšení věrnosti zákazníků a dlouhodobému vytěžování zákaznického kmene. Tématem klubového večeru tedy bude otázka, jak je správně uchopit a zejména co pro to můžeme udělat v onlinu. Během setkání se budeme točit hlavně kolem následujících otázek:

  • Co v loajalitních programech funguje?
  • Jaké prostředky jsou k dispozici v onlinu?
  • Jaké jsou jejich výsledky v praxi a jak je vyhodnocovat?
  • Čeho se vyvarovat?
  • Co je pro zákazníky hodnotou?

1. přednáška

Radek Hrachovec versus Michal Štádler

  • Jak zákazníci vnímají věrnostní programy?
  • Vyplatí se mít věrnostní program a je vůbec nutný?
  • Co získají obě strany, tedy firma a zákazník, ve věrnostním programu?
  • Na co nezapomenout při organizaci věrnostního programu?
  • Největší chyby v řízení vztahů se zákazníky!

Radek Hrachovec, specialista na věrnostní programy (Radekhrachovec.com)

Pracoval 8 let pro pana Baťu ve Zlíně jako Manažer speciálních projektů a 4 roky jako Ředitel marketingu Baťa Central Europe. Jeho prvním projektem byla příprava věrnostního programu Baťa klub. Zodpovědnost za jeho vývoj a rozvoj ho provázela celých 12 let u Bati. Věrnostní programy a přímý marketing Radka nadchly, protože fungují, dají se dobře měřit a zákazníci je mají rádi, narozdíl od nevyžádané invazní reklamy. Po odchodu od Bati se specializuje na tvorbu a rozvoj věrnostních programů. Hodně se naučil během práce na Baťa klubu a při organizaci koaličního věrnostního programu RENOME. Linkedin profil.

Michal Štádler, managing partner (Integrated Retail Marketing Solutions)

Michal Štádler má rozsáhlé zkušenosti v oblasti retailu. Dvanáct let působil na různých pozicích ve společnosti Tesco Stores ČR, až se minulý rok rozhodl osamostatnit a otevřít se novým příležitostem. Vystudoval ČVUT, obor ekonomika a řízení. V Tescu začal jako commercial trainee manager ihned po skončení VŠ. V Tesco zastával pozice v nákupu a marketingu. Od roku 2012 působí jako jednatel společnosti I.R.M.S. Je zapáleným bojovníkem za používání dat a budování opravdové loajality zákazníků. Linkedin profil.

2. přednáška

Věrnostní program – na co a jak ho ve Slevomatu využíváme

Věrnostní program nemusí být jen o dodatečných slevách, ale spíše o hledání klíčového prvku, který vám pomáhá věrnost skutečně budovat.

Zdeněk Linc, marketing manager (Slevomat.cz)

Absolvent VŠE s vedlejší specializací komerční komunikace. Při škole pracoval v Admarket.cz jako digital media specialist, kde pečoval o široké spektrum klientů. Nyní pracuje ve Slevomatu, kde se stará o firemní profily na Facebooku. V rámci toho je zodpovědný za přibližně 100 milionů reklamních impresí na Facebooku, který Slevomat v ČR vygeneruje. Hlavně zodpovídá za výkon těchto aktivit a jejich dopad na firemní cíle. Nikdy nikde nevystupoval, je plachý, takže to bude bžunda. Linkedin profil.

3. přednáška

Věrnostní program bene+ ne(jen) online

Prozření v prostředí inovativní banky – současný bankovní klient oceňuje virtuální komunikační kanály na aktuální dobu méně, než jsme odhadovali. Akční nabídky nakonec našly nečekaný průchod ven.

Josef Jehlík, business development manager (GE Money Bank)

Po exotických studiích ekonomie na vysoké vojenské škole nevstoupil do armády, ale do GE Money Bank, kde během devíti let absolvoval různé, převážně produktové role. Poslední čtyři roky zodpovídá za chod a rozvoj věrnostního programu bene+. Linkedin profil.

4. přednáška

Věrnostní program O2 Extra výhody

O2 Extra výhody jsou v České Republice špičkou jak mezi zákazníky, tak v hodnocení projektu odbornou porotou (oceněno na WEB TOP 100, Bravo Awards a IEA 2013). Proč příprava tohoto projektu trvala rok a půl? nebo jak se s vaší aplikací dostat na první slide chytrého telefonu zákazníka? I na tyto a jiné otázky týkající se vzniku, zásadních momentů vývoje a v čem se vlastně skrývá jeho úspěch O2 Extra výhod se pokusím zodpovědět během mé prezentace.

Zdeněk Mikeš, crm manager (INNOCEAN Worldwide)

Zdeněk se v oblasti zákaznické spokojenosti a loyalitních přístupů firem pohybuje od roku 2007, kdy jako projektový leader přivedl na svět toho času největší věrnostní program "O2 Extra". Od roku 2010 pak vedl věrnostní oddělení, kde navrhnul a realizoval kompletní redesign všech věrnostních aktivit a odpovídal za jejich doručení. Aktuálně posledním viditelným projektem jsou pak "O2 Extra výhody", které zvítězily na WEB TOP 100, Bravo Awards a IEA 2013. V současnosti době odpovídá za CRM a online aktivity společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. Linkedin profil.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »