16. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Klubový večer WebTop100 – prosinec 2014

Téma: Audience targeting – pohled pod pokličku

Termín: Čtvrtek, 4. prosince 2014 od 17:00

Místo konání: Solidní jistota, Pštrossova 200/21, Praha 1, 110 00 (mapa)


Klubové večery jsou určeny pro Platinum členy a členy Inspirace WebTop100. Více informací o možnostech zúčastnit se vám poskytneme na tel.: 775 854 238 nebo e-mailu: petra.pangracova@webtop100.cz.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Upřesnění tématu

O audience targetingu se v poslední době hodně mluví – a právem, neboť jde o velmi efektivní prostředek online marketingu. Členům klubu Web Top 100 nabídneme hlubší vhled do problematiky. Po úvodním slovu Matěje Nováka, který i nezasvěceným objasní, o co se vlastně jedná, vystoupí 3 řečníci, kteří účastníkům poskytnou hlubší vzhled a konkrétní zkušenosti s audience targetingem. Rizwan Syed z Adobe bude mluvit o tom, jakým způsobem mohou inzerenti pracovat s daty s využitím data management platform, František Štrupl z Googlu přinese konkrétní data a příklady využití audience targetingu ze zahraničí a Daniel Kafka z agentury Fragile Media ukáže case study z českého prostředí.

1. přednáška

Co je a jak funguje audience targeting

Prezentace představí obor cílení na uživatele, provede návštěvníky základními pojmy a popíše aktuální situaci na českém trhu tak, aby si publikum mohlo vychutnat následující řečníky, kteří půjdou více do detailu.

Matěj Novák, managing director (Czech Publisher Exchange)

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange a yield manager Centrum.cz. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě (poslední dobou převážně RTB). V minulosti působil jako Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě. Linkedin profil

2. přednáška

Proč je Data management Platform(DMP) mozkem marketérů?

  • Best practices onsite a offsite personalizace z oboru telekomunikace
  • Integrace DMP do ekosystému online marketingu
  • Výměna dat mezi vydavateli a inzerenty

Rizwan Syed, enterprise sales manager (Adobe Systems)

Rizwan působí jako enterprise sales manager v Adobe se sídlem v německém Hamburku, a je zodpovědný za jejich cloudová řešení. Před Adobe založil a 5 let vedl výkonnostní agenturu se zaměřením na search engine marketing, display a social advertising. Vystupoval také na několika konferencích s tématy výkonnostního marketingu. Rizwan je držitelem magisterského titulu na Univerzitě Kiel, při kterém studoval i na univerzitě ve Varšavě. Ve volném čase rád cestuje, ale momentálně se těší na narození svého prvního syna, 15. ledna 2015. Linkedin profil

3. přednáška

Google a cílení na publika

Cesta uživatele od začátku až k dokončení nákupu či objednávky je často relativně dlouhá a spletitá. V každé její fázi je přitom důležité zvolit správný způsob komunikace. A právě k tomu je ideální využít takzavané cílení na publika, tedy cílení na skupiny lidí, které jsou něčím charakteristické, ať už je to jejich pohlaví, věk, zájem o vybrané téma nebo třeba konkrétní záměr koupit si produkt z nějaké kategorie zboží. V přednášce ukážeme, jak lze konkrétně využít data, která má Google o uživatelých k dispozici, pro zacílení správného publika a jakých výsledků dosahují firmy, které tento typ cílení používají.

František Štrupl, industry manager (Google Czech Republic)

František působí již třetím rokem v české pobočce společnosti Google, kde má na starost především klienty z řad retailu a automobilek. Pro ně se snaží nejen hledat nejlepší online reklamní řešení založená na platformě Google AdWords, ale pomáhat jim s digitální strategií celkově. Dříve působil téměř šest let v přední české výkonnostní agentuře H1.cz, kde měl možnost poznat i ta nejtemnější zákoutí online marketingu. Vystudoval fyziku na Matematicko-fyzikální fakultě UK a ve volném čase rád tráví čas s rodinou a v přírodě. Linkedin profil

4. přednáška

Case study z českého prostředí

V rámci case study představíme naše první zkušenosti s využíváním služby CPEx Audience, tedy RTB display kampaně s cílením na konkrétní uživatele s přesným cílením na základě jejich zájmů a chování na internetu. Podíváme se jednotlivé kroky, které byly pro spuštění této kampaně potřeba a podělíme se o naše zkušenosti a výsledky s tímto typem kampaní.

Daniel Kafka, owner, media strategist & planner (Fragile media)

Již od svých studií na VŠE v první polovině 90tých let se aktivně pohyboval v oblasti tvorby a provozu webových stránek a aplikací. Ve společnosti První multimediální s.r.o. v minulosti zaujímal manažerské pozice a měl na starosti realizace klíčových on-line projektů pro klienty jako Škoda Auto, Porsche group, Allianz pojišťovna a dalších. Poslední dobou se specializuje na problematiku efektivní marketingové komunikace v rámci interaktivních médií a komunit ve své společnosti Fragile media. Linkedin profil

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »