16. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Klubový večer WebTop100 – říjen 2013

Téma: Pokročilá webová analytika a její napojení na byznys analytiku

Termín: Čtvrtek, 3. října 2013 od 17:00

Místo konání: Hotel Adria, Václavské náměstí 26, 110 00 Praha 1 (mapa)


Klubové večery jsou určeny pro Platinum členy a členy Inspirace WebTop100. Více informací o možnostech zúčastnit se vám poskytneme na tel.: 775 854 238 nebo e-mailu: petra.pangracova@webtop100.cz.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Upřesnění tématu

Úloha analytických nástrojů a činností je poskytovat podporu pro byznysová rozhodnutí. K tomu je potřeba udělat a vědět trochu více, než jen nasadit měřící kódy na web a mít haldu dat, která neumím interpretovat.

4 největší specialisté na webovou analytiku v ČR a odborník na business intelligence na klubovém večeru ukážou směry, jak přeměnit hromadu dat na mocný nástroj na podporu rozhodování.

    Diskutovat budeme následující témata:

  • integrace webové a byznys analytiky
  • segmentace
  • atribuční modelování
  • prediktivní analytika
  • a mnoho dalšího.

Přednášky

1. přednáška

Integrace zákaznických dat skrz napříč

  • Identifikujte konkrétního individuálního zákazníka na banneru, na webu i v CRM a žádný vám neuteče.

Jiří Brázda, Spoluzakladatel a hlavní analytik (Optimics)

Jiří Brázda je přední expert na kvantitativní analytiku a optimalizaci v online marketingu a prodeji. Dříve pracoval v marketingu UniCredit Bank a Direct Pojišťovny než v roce 2009 založil agenturu Optimics. V současné době se Jirka pro klienty Optimics v retailu a finančních službách zabývá převážně projekty propojující data z webu a zákaznická data z CRM. V těchto projektech hledá nové a inovativní využití data miningu a prediktivní analytiky pro segmentaci zákazníků, personalizaci webu, email marketing, optimalizaci mediamixu a forecasting prodejů. Linkedin profil.

2. přednáška

„Ukaž mi ty peníze, co jsme vydělali na webové analytice”

  • Webová analytika bez reálných finančních efektů je jen drahá hračka pro velké kluky a holky.

Ota Novotný, Vedoucí centra Retail Analytics (VŠE v Praze)

Ota Novotný vystudoval obor informační technologie na VŠE Praha. Od roku 1996 zde také přednáší problematiku business intelligence a měření výkonnosti. Kromě toho se zde věnuje praktickým projektům spojeným s nasazením analytických technologií a s přípravou analytických výstupů v mnoha oblastech. V roce 2012 spoluzaložil centrum Retail Analytics zaměřené na aplikaci pokročilých analytických technologií v retailu. Od roku 2013 je také vedoucím katedry informačních technologií VŠE. Je spoluautorem deseti knih a článků v odborném či denním tisku. Linkedin profil.

3. přednáška

Užitečné segmentace zákazníků ve webové analytice

  • Víte, zda vám kampaně přivádí nové zákazníky? Nebo z analytického nástroje jen poznáváte, že to jsou noví návštěvníci? To není slovíčkaření, ale zásadní rozdíl ve vyhodnocování.
  • Podívejte se na příklady, kdy segmenty návštěvníků a zákazníků pomáhají s úpravou obsahu webu i řízením marketingových výdajů.

Pavel Jašek, Head of Analytics (Dobrý web)

Pavel Jašek se zaměřuje na vyhodnocování efektivity webů pohledem webové analytiky a navrhuje změny, které prospívají obchodním výsledkům našich klientů. Intenzivně se také zajímá o internetový marketing, obzvláště hodnocení výkonu reklamních systémů. Pavel má certifikát Google Analytics Individual Qualification a v Dobrém webu také zajišťuje naplňování velmi důležitého partnerství Google Analytics Certified Partner. Pavel je častým účastníkem i vystupujícím na odborných akcích zaměřených na webovou analytiku. Na toto téma pravidelně publikuje a vede školení. Linkedin profil.

4. přednáška

Jak do firmy zavést data-driven optimalizaci a přestat sázet na pocity

  • Tipy, jak překonat zažité modely uvažování
  • Na co se musíte soustředit a s čím přestat
  • Jednoduchá řešení typických starostí data-driven organizací

Roman Appeltauer, Web Analytics Strategist (H1.cz)

Roman Appeltauer je expertem na pokročilou webovou analytiku. Klientům agentury H1.cz pomáhá optimalizovat cestu zákazníka webem, rozvíjet práci s analytickými nástroji a lépe se rozhodovat na základě dat. V H1.cz začínal už v roce 2006, vrátil se znovu 1.1.2013 po působení ve společnostech Vodafone, Seznam.cz a Telefonica. Linkedin profil.

5. přednáška

Atribuční modely ve webové analytice

  • Odkud vám na web přicházejí vaši zákazníci a jejich objednávky?
  • Opravdu se různé zdroje návštěvnosti podílejí na vašich tržbách tak, jak vám to tvrdí Google Analytics?
  • Jste si jistí, že vyhodnocujete jejich efektivitu a návratnost správně? Anebo je to ve skutečnosti všechno trochu jinak?

Jan Tichý, Ředitel společnosti (Medio Interactive)

Jan Tichý patří k předním českým odborníkům v oblasti webové analytiky a Google Analytics. Řadu let se zabývá poradenstvím ohledně webové analytiky, optimalizace pro vyhledávače a vylepšování obchodní účinnosti. Má velké zkušenosti s analýzou, návrhem, řízením a propagací webů a webových aplikací. Je lektorem různých veřejných i individuálních školení z oblasti internetového marketingu, webové analytiky a vývoje aplikací. Je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification. Linkedin profil.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »