16. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Klubový večer WebTop100 – listopad 2013

Téma: Obsahová strategie

Termín: Čtvrtek, 28. listopadu 2013 od 17:00

Místo konání: Hotel Adria, Václavské náměstí 26, 110 00 Praha 1 (mapa)


Klubové večery jsou určeny pro Platinum členy a členy Inspirace WebTop100. Více informací o možnostech zúčastnit se vám poskytneme na tel.: 775 854 238 nebo e-mailu: petra.pangracova@webtop100.cz.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Upřesnění tématu

Obsahová strategie, Content Marketing, Inbound Marketing - je celkem jedno, které z těchto buzzwordů použijete, všechny se točí kolem toho samého - vytvářet a vhodně publikovat obsah, který zaujme vaše stávající zákazníky, přivede nové zákazníky a vhodně komunikuje vaši značku. A o čem všem budeme na klubovém večeru nad případovými studiemi diskutovat?

  • Co to vůbec obsahová strategie je?
  • Pro koho je a pro koho není vhodné se něčím takovým zabývat?
  • Proč je důležité mít na tvorbu zajímavého obsahu odvahu?
  • Jaké podklady k tomu potřebujete?
  • Čím začít a kdy?
  • Jak psát v dnešní době o produktech - z pohledu čtenáře i SEO?
  • Jak dosáhnout toho, aby za vás zajímavý obsah tvořili sami zákazníci? A kdy se tomu raději vyhnout?
  • Vytvářet obsah interně nebo outsourcovat a nechat to na agentuře?
  • Jak vyhodnocovat investice do obsahu?

Přednášky

1. přednáška

Od copywritingu k obsahové strategii a zase zpátky

  • Obsahová strategie - buzzword buzerující copywritery? Zní vznešeně, a přitom práci bere od podlahy. Na příkladech si ukážeme, proč obsahová strategie (ne)má smysl a jaké výstupy očekávat, aby se váš obsah stal konkurenční výhodou.

Jan Ambrož, Senior Content Strategist & Copywriter (Dobrý web)

Kultivuje firemní texty, navrhuje obsahové strategie a snaží se je uvést v život. Od roku 2008 pracuje pro klienty společnosti Dobrý web, kde také vede školení copywritingu a content strategy. Píše blog Copywriter.cz. Linkedin profil.

2. přednáška

Uživatelsky orientovaná obsahová strategie

  • Jak budovat obsah, který uživatel najde, bude ho dál šířit a zapojí se do jeho tvorby.

Marek Prokop, Majitel společnosti (Prokop Software)

Začátkem 90. letech založil společnost Prokop software zaměřenou zpočátku na vývoj podnikového softwaru. Od roku 2000 se věnuje poradenství v oblasti internetového marketingu. Byl jedním ze zakladatelů projektu Dobrý web a agentury H1.cz. Linkedin profil.

3. přednáška

Obsahová strategie projektu ČiliChili

  • Představí obsahovou i marketingovou strategii úspěšného projektu firmy Vodafone – časopisu ČILICHILI a jeho webových verzí. Proč se jeho čtenáři vracejí a co je baví.

Martin Groman, Senior editor (Boomerang Publishing)

Vystudoval žurnalistiku a mediální studia na FSV UK v Praze. Působil a stále působí v Českém rozhlase jako externí spolupracovník a rozhlasový dokumentarista, spolupracoval s Lidovými novinami, Respektem a dalšími periodiky. Je editorem několika knižních publikací. V letech 2004 – 2008 pracoval jako senior copywriter pro mobilního operátora Oskar a následně pro český Vodafone. V současné době působí jako senior editor ve vydavatelství firemních periodik Boomerang Publishing, kde se podílí na přípravě časopisů, webových stránek a speciálních projektů. Projekty, na kterých spolupracuje, získaly několik Zlatých středníků. Linkedin profil.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »