16. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Klubový večer WebTop100 – červen 2013

Téma: Digitální strategie

Termín: Čtvrtek, 6. června 2013 od 17:00

Místo konání: Hotel Adria, Václavské náměstí 26, 110 00 Praha 1 (mapa)


Klubové večery jsou určeny pro Platinum členy a členy Inspirace WebTop100. Více informací o možnostech zúčastnit se vám poskytneme na tel.: 775 854 238 nebo e-mailu: petra.pangracova@webtop100.cz.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Upřesnění tématu

Digitální strategie – způsob, jak se firma rozhodla pospojovat digitální kanály do logického celku, který podporuje cíle a klíčové aktivity firmy. Pospojovat web, sociální média, mobilní zařízení, microsites či specializované online aplikace na papíře je pouze první krok. Mnohem těžší je dosáhnout toho, že to funguje – o tom pojďme diskutovat a navzájem se inspirovat v rámci klubového večera. Bez odpovědi nezůstanou témata jako:

  • Měření a vyhodnocování multichannel komunikace
  • Lead generation a atribuční modely
  • ROPO efekt
  • Kdo by za digitální strategii měl nést odpovědnost a jaké kompetence musí mít?
  • Jak pro digitální strategii „nakoupit" management?
  • Jak pro digitální strategii nadchnout celou firmu?
  • Nejčastější překážky realizace či prosazení digitální strategie a jak je řešit?
  • Jak to dělají ostatní?

Témata přednášek

1. přednáška

„Online Company“ – aneb jak to děláme v Telefónice

  • Jak online prostupuje celou společností?
  • Proč produkty vytváříme nejprve pro online a až opak rolujeme do další kanálů?
  • Jak jsme se dostali do role, že online obsah si řeší jiná oddělení než online?

Jiří Caudr, ředitel online kanálu (Telefónica Czech Republic)

Jiří Caudr

Jiří Caudr v současnosti pracuje jako ředitel kanálu Online. Je zodpovědný za prodej, marketing, care, ale také online strategii celé společnosti. Na této pozici využívá několikaleté zkušenosti z online marketingu a prodeje značky O2, kde působil jako manažer jednoho z nejprogresivnějších online týmů v českých korporacích. Linkedin profil.

2. přednáška

Měření multichannel komunikace

  • Jak měříme přínos digitálních aktivit do jiných kanálů?
  • Jak funguje ROPO efekt u České pojišťovny?

Jiří Randák, ředitel Odboru řízení internetového prodeje (Česká pojišťovna)

Jiří Randák

Jiří Randák pracuje v České pojišťovně jako ředitel Odboru řízení internetového prodeje. V ČP má na starosti marketing v online prostředí, řízení online distribuce a rozvoj využití mobilních technologií. V letech 2005 až 2010 působil ve společnosti Accenture jako konzultant pro oblast finančního sektoru, specializace na pojišťovnictví. Nabyl zkušeností s vývojem aplikací pro pojišťovny v ČR i zahraničí a s řízením projektů optimalizace obchodních nástrojů. Od ledna 2011 se v České pojišťovně staral o řízení strategických projektů v rámci CRM a Marketingu a následně o řízení online marketingu včetně oblasti chytrých mobilních zařízení. Linkedin profil.

3. přednáška

Jak (ne)děláme marketing pro 190 milionů uživatelů

  • Jak pracujeme s naší VIP cílovou skupinou - technickými geeky?
  • Role zprostředkovatelů v našem business modelu.
  • E-commerce toolbox - aneb, jak dostat z lidí skvělé nápady.

Josef Hos, VP of eCommerce (AVAST Software)

Josef Hos

Josef Hos má víc než 12 let zkušeností v oblasti IT a online trhu se silným analytickým zaměřením na design a optimalizaci webu pro zvýšení prodejní úspěšnosti. Od roku 2009 působí ve firmě AVAST Software, která je tvůrcem jednoho z nejlepších a nejvíce používaných antivirových programů na světě. Postupně prošel mnoha pozicemi, z webového vývojáře až na post ředitele elektronického obchodování. Josef má bohaté praktické zkušenosti z online marketingu, user experience a konverzní optimalizace webu. Linkedin profil.

Panelová diskuse

Jiří Caudr, ředitel online kanálu (Telefónica Czech Republic)

Jiří Caudr

Jiří Caudr v současnosti pracuje jako ředitel kanálu Online. Je zodpovědný za prodej, marketing, care, ale také online strategii celé společnosti. Na této pozici využívá několikaleté zkušenosti z online marketingu a prodeje značky O2, kde působil jako manažer jednoho z nejprogresivnějších online týmů v českých korporacích. Linkedin profil.

Jiří Randák, ředitel Odboru řízení internetového prodeje (Česká pojišťovna)

Jiří Randák

Jiří Randák pracuje v České pojišťovně jako ředitel Odboru řízení internetového prodeje. V ČP má na starosti marketing v online prostředí, řízení online distribuce a rozvoj využití mobilních technologií. V letech 2005 až 2010 působil ve společnosti Accenture jako konzultant pro oblast finančního sektoru, specializace na pojišťovnictví. Nabyl zkušeností s vývojem aplikací pro pojišťovny v ČR i zahraničí a s řízením projektů optimalizace obchodních nástrojů. Od ledna 2011 se v České pojišťovně staral o řízení strategických projektů v rámci CRM a Marketingu a následně o řízení online marketingu včetně oblasti chytrých mobilních zařízení. Linkedin profil.

Josef Hos, VP of eCommerce (AVAST Software)

Josef Hos

Josef Hos má víc než 12 let zkušeností v oblasti IT a online trhu se silným analytickým zaměřením na design a optimalizaci webu pro zvýšení prodejní úspěšnosti. Od roku 2009 působí ve firmě AVAST Software, která je tvůrcem jednoho z nejlepších a nejvíce používaných antivirových programů na světě. Postupně prošel mnoha pozicemi, z webového vývojáře až na post ředitele elektronického obchodování. Josef má bohaté praktické zkušenosti z online marketingu, user experience a konverzní optimalizace webu. Linkedin profil.

Josef Drobílek, marketingový specialista (Hypoteční banka)

Josef Drobílek

Josef Drobílek je marketingovým specialistou v Hypoteční bance, kde má na starosti webové projekty banky a on-line komunikaci. Po ukončení studia pracoval jako obchodník a od roku 2004 se věnuje internetovému marketingu.

Jiří Suchý, Digital Strategy Director (Dobrý web)

Jiří Suchý

Jiří Suchý má na starosti realizační tým Dobrého webu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro naše klíčové klienty. Má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty. Linkedin profil.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »