16. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Klubový večer WebTop100 – duben 2013

Téma: Customer experience nejen na webu

Termín: Čtvrtek, 4. dubna 2013 od 18:00

Místo konání: Hotel Adria, Václavské náměstí 26, 110 00 Praha 1 (mapa)


Klubové večery jsou určeny pro Platinum členy a členy Inspirace WebTop100. Více informací o možnostech zúčastnit se vám poskytneme na tel.: 775 854 238 nebo e-mailu: petra.pangracova@webtop100.cz.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Upřesnění tématu

Budování pozitivní zákaznické zkušenosti – téma, o kterém stále více firem začíná mluvit. Cesta od mluvení k činům je ovšem hodně dlouhá a drtivá většina firem je zatím na jejím začátku. Témata, kterým se budeme na klubovém večeru věnovat:

  • Jak vypadá firma, která opravdu dokáže budovat pozitivní Customer Experience,
  • Co všechno ovlivňuje Customer Experience a jaké jsou možnosti pro její řízení,
  • Jak Customer Experience měřit v digitálním prostředí.

Témata přednášek

1. Přednáška

Customer Experience v praxi – případová studie firmy ZAPPOS

  • Jak se skutečně buduje zákaznická spokojenost?
  • Customer Experience není jedno oddělení, ale firemní kultura.
  • Je ZAPPOS lepším místem na světě než Disneyland?

Martin Bednář, AD FONTE

Martin Bednář

Martin Bednář je trenérem, koučem a konzultantem v jedné osobě. Po studiu na VUT v Brně pracoval 15 let na obchodních a manažerských pozicích, převážně ve finančním sektoru. V roce 2007 založil společnost AD Fonte, ve které pomáhá svým klientům v osobním rozvoji, prostřednictvím individuálních a firemních vzdělávání a koučingu. Zároveň je předsedou Fóra pro klientský přístup. V průběhu pracovního života dosáhl titulu MBA na University of Pittsburgh v USA a získal certifikace Neuro-lingvistického programování. Linkedin profil.

2. přednáška

Customer Journey Mapping – aneb mapování zákaznických cest

Adam Hazdra, JIC

  • Proč mapovat zákaznické cesty?
  • Jak najít styčná místa mezi firmou a zákazníkem?
  • Příklady a jejich vizualizace.
Adam Hazdra

Na Jihomoravském inovačním centru propojuje lidi, předělává služby a radí firmám, jak na základě znalostí trhu a zákaznického chování udělat svým klientům skvělé zážitky. Vedle toho se jako externí konzultant podílí na tvorbě zejména digitálních služeb s řadou malých i velkých firem po celé republice. V minulosti pracoval pro Newton Media a IDC Energy Insights. Je autorem knihy Skvělé služby (Grada, 2013). Jeho cílem je pomoci lidem dělat skvělé služby, i když ví, že je to setsakramentsky těžké. Linkedin profil.

3. Přednáška

Měření Customer Experience na webu

  • Kvalita produktu či služby, použitelnost, emoce – 3 klíčové aspekty ovlivňující spokojenost zákazníka na webu
  • Jak je lze změřit?
  • Jak je lze porovnat s požadovanou image firmy?
  • Jak je lze porovnat s konkurencí?

Luboš Plotěný, Dobrý web

Luboš Plotěný

Luboš Plotěný je ředitelem agentury Dobrý web. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu a spoluatorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní. Během svého působení v Dobrém webu úspěšně spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj. Dále je Luboš předsedou Asociace UX, občanského sdružení zaměřeného na user experience. Linkedin profil.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »