16. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Klubový večer WebTop100 – listopad 2012

Téma: Řízení digitálního marketingu v korporaci

Termín: Středa, 21. listopadu 2012 od 17:00

Místo konání: Hotel Adria, Václavské náměstí 26, 110 00 Praha 1 (mapa)


Klubové večery jsou určeny pro Platinum členy a členy Inspirace WebTop100. Více informací o možnostech zúčastnit se vám poskytneme na tel.: 775 854 238 nebo e-mailu: petra.pangracova@webtop100.cz.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Program večera

Digitální komunikace za poslední roky velmi nabobtnala a změnila se. Krom starého dobrého webu a vyhledávačů přibyla sociální média, mobilní zařízení, nové affiliate systémy, nové přístupy k plánování kampaní a nákupu online médií. Logicky tím vyvstávají témata jako:

  • Jak toto všechno v rámci korporátního prostředí řídit
  • Jak digitální marketing a komunikaci začlenit do struktury firmy
  • Jak nastavit spolupráci oddělení, která musí být do digitální komunikace zapojena
  • Kam začlenit sociální média – do marketingu, PR nebo jinam?
  • Kdo má mít na starosti web – normální i mobilní?
  • Jaké KPI sledovat a kdo by za ně měl být odpovědný?

Večer bude koncipován kombinace dvou přednášek a následující panelové diskuse:

Přednášky

1. Přednáška

Proč se (ne)daří velkým firmám v online? – Aleš Fodor, Dobrý web

  • Jaké vidíte hlavní překážky kladené kvalitní digitální komunikaci?
  • Zaměřujete se především na User Centric Approach?
  • Jak vnímáme prožitky z online dané firmy?

Aleš Fodor, Dobrý web

Aleš Fodor

Aleš je ředitelem obchodní divize korporátních klientů, která se zaměřuje na poskytování komplexních řešení digitální komunikace korporacím a státním institucím. Jeho hlavní zodpovědností je vedení týmu obchodních manažerů, rozvoj obchodních materiálů a řešení rozsáhlejších zakázek. Aleš se věnuje digitálnímu marketingu intenzivně již 4 roky a zajímá se především o nejsilnější trendy a myšlenky, které mají potenciál "hýbat světem". Ve volném čase si staví na vesnici slaměný dům, rád vaří a lyžuje. Linkedin profil.


2. přednáška

Pseudo-matematický pohled na digitální marketing – Jiří Malý, Neo@Ogilvy

  • 1+1=2. Platí to vždy?
  • Co vše ovlivňuje v korporaci konverzi?
  • Měřit prodeje (ne)stačí.

Jiří Malý, Neo@Ogilvy

Jiří Malý

Jiří Malý (ředitel Neo@Ogilvy), působí v současné době na pozici ředitele online mediální agentury Neo@Ogilvy a zároveň je minoritním spoluvlastníkem full-servisové online agentury Mather Advertures. Předtím pracoval jako business director v agentuře Advertures, kterou i spoluzakládal a následně pak úspěšně prodal společnosti Ogilvy (WPP). Jiří na pozici business directora pracoval na stovkách projektů pro značky typu Vodafone, Microsoft, P&G, Cisco, Citibank, Airbank, DHL, Software602, Ferrero, Fuji, Ge Money, Hachette Filipachi, Kofola, Oracle, Nike, Nokia, Pilsner Urquell, Siemens, RedBull, Tesco Stores, Tiscali, Wrigley a mnohých další. Ve své práci se zabývá tvorbou komunikačních strategií, návrhem zákaznických zkušeností, online médii a daty. V těchto oblastech těží i ze svých zkušenosti s technologiemi a systémovými vědami. Linkedin profil

Panelová diskuse

Jiří Caudr, Telefónica Czech Republic

Jiří Caudr

Jiří Caudr v současnosti pracuje v dceřiné společnosti Telefonica Czech Republic s názvem Internethome jako Marketing and sales Manager. Je zodpovědný za brand, komunikaci, produktovou propozici a veškeré prodejní aktivity tohoto nového internetového operátora. Na této pozici využívá několikaleté zkušenosti z online marketingu a prodeje značky O2, kde působil jako manažer jednoho z nejprogresivnějších online týmů v českých korporacích. Linkedin profil.

Jiří Randák, Česká pojišťovna

Jiří Randák

Jiří Randák pracuje v České pojišťovně jako ředitel Odboru řízení internetového prodeje. V ČP má na starosti marketing v online prostředí, řízení online distribuce a rozvoj využití mobilních technologií. V letech 2005 až 2010 působil ve společnosti Accenture jako konzultant pro oblast finančního sektoru, specializace na pojišťovnictví. Nabyl zkušeností s vývojem aplikací pro pojišťovny v ČR i zahraničí a s řízením projektů optimalizace obchodních nástrojů. Od ledna 2011 se v České pojišťovně staral o řízení strategických projektů v rámci CRM a Marketingu a následně o řízení online marketingu včetně oblasti chytrých mobilních zařízení. Linkedin profil.

Pavel Foršt, ČEZ

Pavel Foršt

Pavel Foršt a jeho tým pracuje od roku 2006 ve Skupině ČEZ na českých i zahraničních on-line projektech, jejichž celková měsíční návštěvnost převyšuje jeden milion uživatelů. On-line marketingu a komunikaci se věnuje dlouhodobě, pracoval pro společnosti Český Telecom a Telefónica CZ. Vystudoval Fakultu informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze. Linkedin profil.

Radko Sekerka, AVG Technologies

Radko Sekerka

Radko Sekerka pracuje ve společnosti AVG Technologies, kde je zodpovědný celosvětově za monetizaci a retenci více jak 4 milionů platících uživatelů. Jeho specializací jsou e-commerce projekty využívající data získaná z chování uživatelů, optimalizace nákupního procesu a kampaně řízené aplikacemi na straně klienta. Online obchodu, řízení a marketingu se věnuje od roku 2004. Největší vášní jsou hory, zkoumání přírody a hledání řešení ze zdánlivě bezvýchodných situací. Linkedin profil.

Aleš Fodor, Dobrý web

Aleš Fodor

Aleš je ředitelem obchodní divize korporátních klientů, která se zaměřuje na poskytování komplexních řešení digitální komunikace korporacím a státním institucím. Jeho hlavní zodpovědností je vedení týmu obchodních manažerů, rozvoj obchodních materiálů a řešení rozsáhlejších zakázek. Aleš se věnuje digitálnímu marketingu intenzivně již 4 roky a zajímá se především o nejsilnější trendy a myšlenky, které mají potenciál "hýbat světem". Ve volném čase si staví na vesnici slaměný dům, rád vaří a lyžuje. Linkedin profil.

Jiří Malý, Neo@Ogilvy

Jiří Malý

Jiří Malý (ředitel Neo@Ogilvy), působí v současné době na pozici ředitele online mediální agentury Neo@Ogilvy a zároveň je minoritním spoluvlastníkem full-servisové online agentury Mather Advertures. Předtím pracoval jako business director v agentuře Advertures, kterou i spoluzakládal a následně pak úspěšně prodal společnosti Ogilvy (WPP). Jiří na pozici business directora pracoval na stovkách projektů pro značky typu Vodafone, Microsoft, P&G, Cisco, Citibank, Airbank, DHL, Software602, Ferrero, Fuji, Ge Money, Hachette Filipachi, Kofola, Oracle, Nike, Nokia, Pilsner Urquell, Siemens, RedBull, Tesco Stores, Tiscali, Wrigley a mnohých další. Ve své práci se zabývá tvorbou komunikačních strategií, návrhem zákaznických zkušeností, online médii a daty. V těchto oblastech těží i ze svých zkušenosti s technologiemi a systémovými vědami. Linkedin profil

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »