16. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Klubový večer WebTop100 – duben 2012

Téma: Monitoring sociálních sítí v praxi

Termín: Úterý, 10. dubna 2012 od 17:00

Místo konání: Hotel Adria, Václavské náměstí 26, 110 00 Praha 1 (mapa)


Klubové večery jsou určeny pro Platinum členy a členy Inspirace WebTop100. Více informací o možnostech zúčastnit se vám poskytneme na tel.: 775 854 238 nebo e-mailu: petra.pangracova@webtop100.cz.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Program večera

První klub v roce 2012 si klade za cíl prodiskutovat možnosti měření sociálních sítí. Co lze a co je efektivní na sociálních sítích měřit? Jsou informace získané z monitoringu směrodatné? Jak lze tyto informace využít pro byznys? Je pro vás na sociálních sítích důležitý influencer? Přijďte a dozvíte se:

  • jak najít a získat influencery
  • jaké parametry na sociálních sítích měřit
  • praktické ukázky výstupů z monitoringu


Monitoring: Analýzy, výstupy, influenceři – Adam Zbiejzcuk (zbiejczuk.com), Ondřej Jireš (Dobrý web)

  • Na co se zaměřit a jak měřit návratnost marketingu v sociálních sítích?
  • Jaké znáte nástroje na monitoring sociálních sítí?
  • Co lze v monitoringu vyhodnotit?
  • Chcete vidět praktické ukázky výstupů z nástrojů na monitoring?
  • Dokážete správně indetifikovat influencera?
  • Znáte princip spolupráce s influencery?


Panelová diskuse: Jsou sociální média jen o brandu firmy?

  • Mluví se o vás v sociálních médiích?
  • Pozitivně, negativně?
  • Co si z komentářů odnést a jak na ně reagovat?
Na ukázkách analýzy dat získaných monitoringem předvedou jednotliví členové panelové diskuse nejdůležitější best practises i anti-patterns.

Přednášející

Prezentace

Adam Zbiejczuk, zbiejczuk.com

Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk vystudoval mediální studia na FSS MU v Brně, díky diplomové práci na téma Web 2.0 získal v roce 2007 pozici online reprezentanta mBank, kde měl na starosti web, blog a diskusní fórum a podílel se na úspěšném vstupu na trh. V roce 2009 odešel do skupiny Ataxo (Ataxo Czech, poté H1.cz), kde vytvářel social media strategie pro klienty i pro samotnou firmu a pracoval na projektu Ataxo Social Insider (monitoring sociálních sítí v ČR a na Slovensku). Od ledna 2012 je nezávislým konzultantem a věnuje se anglicky psanému webu BabelGuide.com, který se zabývá sociálními sítěmi ve střední a východní Evropě. LinkedIn profil.

Ondřej Jireš, Dobrý web

Ondřej Jireš

Ondřej se specializuje na marketing v sociálních médiích. Navrhuje klientům strategii propagace a vytváří kreativní koncepty kampaní. Svůj první blog založil v roce 1998, v letech 2000 - 2008 byl šéfredaktorem úspěšného komunitního portálu a internetového magazínu Fantasy Planet. Absolvoval Studia nových médií na Univerzitě Karlově. Věnuje se nejen marketingu a PR, ale také publicistice, copywritingu, editorské a redakční činnosti a (novo)mediální teorii. LinkedIn profil

Panelová diskuse

Eliška Vyhnánková, NEWTON Media

Eliška Vyhnánková

Sociální média jsou dlouhodobě její vášní, proto v loňském roce s radostí přijala nabídku NEWTON Media, kde má na starost rozvoj produktu Monitoring sociálních sítí. S tím samozřejmě souvisí i mnoho dalších aktivit, které zahrnují povídání o sociálních sítích, školení sociálních sítí, čtení o sociálních sítích, psaní o sociálních sítích, zkoumání sociálních sítí a znovu povídání o sociálních sítích. Jinými slovy práce snů. Ve volném čase je plnohodnotným geekem - spoluvlastní e-shop s filmovým a seriálovým merchandisingem FAN BASE a je vedoucí projektu Czech Star Wars Universe. LinkedIn profil

Josef Šlerka, Ataxo

Josef Šlerka

Josef Šlerka je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, šéf softwarového vývoje ve společnosti Ataxo Interactive a učitel nových médíí na Univerzitě Karlově. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům sociálních médií. LinkedIn profil

Martin Petrášek, eMerite.cz

Martin Petrášek

Martin Petrášek je původním povoláním investigativní novinář a televizní reportér. Od roku 2001 se věnuje internetovému marketingu a webové analytice, o rok později spoluzaložil společnost eMerite, jejíž hlavní službou se stal monitoring a vyhodnocování obsahu internetových diskusí (VOBID). Mezi uživatele služby eMerite VOBID patří mj. Danone, Provident Financial, pojišťovna Uniqa, Komerční banka, TESCO Stores nebo Vodafone. LinkedIn profil

Pavel Kohout, Wunderman

Pavel Kohout

Ve společnosti Wunderman má Pavel Kohout na starosti online webovou analytiku, v současné době se věnuje především praktickému využití a interpretaci nestrukturovaných dat (především uživatelského obsahu). Má za sebou více než pět let zkušeností v oboru marketingový průzkum (TNS AISA a Hall & Partners). Vystudoval Fakultu sociáních věd Univerzity Karlovy, se zaměřením na výzkum a kvantitativní statistické metody. LinkedIn profil

Tomáš Zeman, Buzzboot

Tomáš Zeman

Tomáš Zeman pracuje v internetovém odvětví více jak 11 let. Pracoval v Albumcity, největším českém internetovém obchodě, v Accenture na elektronickém bankovnictví pro Českou Spořitelnu. V roce 2004 založil společnost Wirenode, která se zabývá mobilním marketingem. Je spoluzakladatelem společnosti Buzzboot, která se zabývá monitoringem sociálních médií. Produkty jeho firem byly vystavovány na mezinárodních konferencích jako 3GMS nebo Techcrunch50 a používají je desetitisíce zákazníků z celého světa. Vystudoval VŠE v Praze.LinkedIn profil

Vít Horký, Brand Embassy

Vít Horký

Vít Horký je zakladatelem technologické firmy Brand Embassy, nástroje pro identifikaci a snadné reagování na nespokojené zákazníky na sociálních sítích. Vítek založil před sedmi lety digitální agenturu Inspiro Solutions a občasně se věnuje školení a publikaci o internetovém marketingu. Sociální sítě vnímá jako příležitost pro firmy začít konečně zákazníkům vycházet vstříc a pomáhat jim... LinkedIn profil

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »