16. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Klubový večer WebTop100 – červen 2012

Téma: Metody uživatelského výzkumu na webu i mimo něj

Termín: Čtvrtek, 7. června 2012 od 17:00

Místo konání: Hotel Adria, Václavské náměstí 26, 110 00 Praha 1 (mapa)


Klubové večery jsou určeny pro Platinum členy a členy Inspirace WebTop100. Více informací o možnostech zúčastnit se vám poskytneme na tel.: 775 854 238 nebo e-mailu: petra.pangracova@webtop100.cz.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Program večera

V návaznosti na dubnovou UX konferenci se v druhém klubu také zaměříme na téma z oblasti UX a použitelnosti. Přijďte a dozvíte se:

  • Kdy je card sorting efektivnější než drahá oční kamera?
  • Kdy se vám vyplatí testování na dálku
  • Co je product reaction cards a jaké jsou její výhody oproti jiným metodám?
  • Chcete mít přehled rychle? Od nás získáte přehledné srovnání pěti základních metod uživatelského výzkumu a informace, kdy a jak kterou použít.

Přednášející

Adam Fendrych, Dobrý web

Adam Fendrych

Adam je garantem toho, aby weby našich klientů nabízely uživatelům rychlou a pohodlnou cestu k tomu, kvůli čemu přišli. Jednoduše řečeno o user experience (UX). Adam pro klienty navrhuje uživatelská rozhraní, informační architekturu, realizuje uživatelská testování či zpracovává analýzy.

Dále jako lektor vede některá školení zaměřená na UX, pravidelně na toto téma publikuje a přednáší na odborných konferencích v Čechách i zahraničí. Adam je také členem představenstva Prague ACM SIGCHI a spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní.

Petr Špringr, GFK Czech

Petr Špringr

Petr vystudoval pražskou vysokou školu ekonomických studií. Od roku 2006 působil jako projektový manažer, konzultant a lektor v oblasti rozvoje kvality služeb. V roce 2009 začal pracovat pro GfK Czech na pozici Market Specialist v oddělení Retail and Technology. Od roku 2010 je součástí týmu kvalitativního výzkumu. Má na starosti výzkumy pomocí Oční kamery. LinkedIn profil

Michal Straka, Ipsos

Michal Straka

Michal Straka má za sebou 12 let zkušeností s výzkumem trhu a veřejného mínění. Zaměřuje se na výzkumy ze sektoru služeb, se specializací na projekty z oblasti financí, médií, cestovního ruchu, automotive a státních institucí.

Přednášky

Případová studie uživatelského výzkumu webu Škoda.cz – Adam Fendrych, Dobrý web

  • na co nezapomenout, když testujete navigaci
  • myslíte, že vás klasický user testing již nedokáže překvapit? Omyl.
  • Kdy se hodí užít product reaction card ... (a kdy ne)


Deset typických chyb při kvalitativních výzkumech – Petr Špringr, GFK Czech

  • vzít či nevzít na výzkum svou tetičku?
  • přece jim za účast na výzkumu nebudem platit !? ... aneb motivujte respondenta
  • lehněte si, nehýbejte se, nedýchejte ... a hlavně se chovejte zcela přirozeně
  • víte jak respondenta nezahltit?


Síla a riziko kvantitativního výzkumu – Michal Straka, Ipsos

  • Víte, v jaké situaci použít kvantitativní výzkum?
  • Sběr dat online pro kvantitativní výzkum je již standardem. Znáte ale všechny dostupné metody sběru, jejich výhody a rozdíly mezi nimi?
  • Jaký mix metod je pro sběr dat online ten nejlepší?
  • Výhody online kvantitativních výzkumů jsou celkem zřejmé. Ovšem něco za něco aneb jaká jsou rizika online výzkumů.
  • Jak jsou na tom online výzkumy v porovnání s jinými metodami sběru dat? Porovnejme kvalitu výsledků jednotlivých metod.
  • Provedli jsme výzkum. Jak máme zjištění implementovat do klientských procesů?
  • Jak s výzkumnými daty naložit dále?
  • Vše demonstrováno na case studies.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »