17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Klubový večer WebTop100 – prosinec 2011

Téma: Z internetu na TV (... a zpět)

Termín: Pondělí, 12. prosince 2011 od 17:00

Místo konání: Hotel Adria, Václavské náměstí 26, 110 00 Praha 1 (mapa)


Klubové večery jsou určeny pro Platinum členy a členy Inspirace WebTop100. Více informací o možnostech zúčastnit se vám poskytneme na tel.: 775 854 238 nebo e-mailu: petra.pangracova@webtop100.cz.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Program večera

Cílem klubového večera je diskutovat o tom, jaké činnosti a procesy v jakých fázích je třeba vykonat, pokud dnes firma zamýšlí působit v online i televizním světě reklamy. Přesněji:

  • jak připravit svůj web na TV kampaň, aby se maximalizoval její efekt
  • jak použít TV spoty i online – především v sociálních médiích (Youtube, Facebook...)
  • jak měřit dopad TV reklamy na web

Přednášející prosincového klubu

Josef Drobílek, Hypoteční banka

Josef Drobílek

Josef je marketingovým specialistou v Hypoteční bance, kde má na starosti webové projekty a veškerou on-line komunikaci. Po ukončení studia pracoval jako obchodník a od roku 2004 se věnuje internetovému marketingu. Jeho zkušenosti a postřehy si můžete přečíst na profilu Google+.

Josef Klouda, Hypoteční Banka

Josef Klouda

V internetovém marketingu se pohybuje od roku 2009, kdy v Hypoteční bance přešel na tuto pozici a má zde na starosti hlavně správu online kampaní (příprava podkladů, jejich tvorbu a vyhodnocení) a také administrativu webových stránek hypotecnibanka.cz. LinkedIn profil

Martin Švarc, Adform

Martin Švarc

Martin je internetový expert se zkušenostmi v oboru online marketingu, strategií a médií. Po dobu čtyř let rozvíjel mezinárodní projekty v Euro RSCG 4D pro klienty poboček v Amsterdamu, Londýně, Paříží či New Yorku. Pro klienty české pobočky vedl oddělení klientského servisu a produkce. V současné době je Martin zodpovědný za řízení české pobočky adservingové firmy Adform a má take na starosti rozvoj v CEE regionu. LinkedIn profil

Luděk Motyčka, Google

Luděk Motyčka

Luděk Motyčka působí v současné době jako marketingový ředitel pro pobočky Google v Česku a na Slovensku. V minulosti působil na stejné pozici v HSBC, a také jako marketingový manažer u Beneficial Finance. Kromě marketingu se věnuje tvorbě firmeních strategií, novým technologiím a zajímají ho také telekomunikace a bankovnictví. je členem CEE Executive Leaders Club a také přispívá svými články do měsíčníku TREND Marketing. LinkedIn profil

Ján Makovič, IP Izolace Polná

Ján Makovič

Ján Makovič je marketingový ředitel společnosti IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o., která se zaměřuje na úspory energií a zateplení střech a stropů domů. Jako ředitel marketingu se podílí na plánování a strategii firmy, ale samozřejmě také budování jména společnosti a propagaci. Přičemž internet je hlavní komunikační nástroj v marketingovém mixu firmy. Vystudoval fakultu elektrotechnickou ČVUT v Praze, po jejíž absolvování se zaměřil na projektové řízení internetových projektů. Několik let také vedl projektový tým ve společnosti MEDIAFACTORY, kde mimo jiné spolupracoval s Hypoteční bankou na vývoji úspěšného projektu Online Hypotéky, ale i dalších webových aplikací, které získaly řadu ocenění. LinkedIn profil

Přednášky

Jak využít TV kampaň na internetu – Josef Drobílek, Josef Klouda

  • Sociální sítě, internet a televize – Jak připravit promyšlenou a přitom kompaktní synchronizovanou kampaň
  • Víte, jak účelně změřit takový media mix?
  • O kreativním toolkitu (stručně, jasně a výstižně)
  • In-screen, expands, engegement metrics: rich média a jak je měřit
  • Na co si dát pozor při stanovení cílů kampaně

Google Chrome v televizi: příprava a výsledky kampaně – Luděk Motyčka

  • překročit Rubikon - proč se online značka pustila do off-line komunikace
  • optimalizace mediálního mixu - synergie online a off-line medií
  • jak to fungovalo - výsledky kampaně a efektivita jednotlivých medií

Jak moc se mýlíme při měření efektivity reklamy – Ján Makovič

  • Kampaň na internetu: reklamní systémy, statistika, Cookies a Session
  • Kampaň v TV a tisku: dotazníky, kampaňové stránky, trendy
  • Co jsme zjistili? Zákazník se často rozhoduje mimo internet a internet je vhodnější k vyvolání akce.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »