17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Klubový večer WebTop100 – září 2011

Téma: Redesign webu není změna grafiky

Termín: Čtvrtek, 8. září 2011 od 17:00

Místo konání: Hotel Adria, Václavské náměstí 26, 110 00 Praha 1 (mapa)


Klubové večery jsou určeny pro Platinum členy a členy Inspirace WebTop100. Více informací o možnostech zúčastnit se vám poskytneme na tel.: 775 854 238 nebo e-mailu: petra.pangracova@webtop100.cz.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Program večera

Redesign webu je často obrovská investice času i peněz, jejíž výsledek často uživatelé vnímají pouze jako změnu grafické podoby webu. Cílem klubového večera je diskutovat, co vše, v jakých fázích a proč je třeba při redesignu řešit a sdílet pozitivní i negativní zkušenosti s redesignem.

Prezentace

Nejčastější problémy při redesignu a jejich řešení – Martin Hoffmann (Dobrý web)

Martin Hoffmann

Martin v týmu Dobrého webu působí na pozici konzultanta, jeho úkolem je odhadování obchodního potenciálu, návrh marketingové strategie webových projektů a komunikace s klienty. Martin je expertem v optimalizaci pro vyhledávače, má také dlouholeté zkušenosti s webovou analytikou a použitelností webu. Martin má za sebou řadu školení a projektů v oblasti internetového marketingu.

Martina je možné často vidět jako aktivního účastníka odborných akcí či konferencí na témata internetového marketingu či sociálních médií.

LinkedIn profil


Případová studie redesignu O2 – Jakub Karlec (2FRESH)

Jakub Karlec

Jakub pracuje v digitální agentuře 2FRESH jako analytik. Je zodpovědný za to, že výtvory kreativního oddělení budou nejen krásné, ale také funkční a naplní cíle pro které byly vyrobeny.

Věnuje se oblasti user experience od úvodní analýzy požadavků, přes návrh wireframes, uživatelské testování, až po měření a vyhodnocování obchodní výkonnosti webu. V 2FRESH pracuje pro řadu předních českých i zahraničních společností jako O2, LEGO, CME, Mercedes, ČEZ nebo Pepsi.

LinkedIn profil

Panelová diskuse

Do panelové diskuse zasednou zástupci firem, kteří si v nedávné době prošli redesignem a rozpoutají diskusi svými čerstvými zkušenostmi, kde se zamyslí nad následujícím:

  • 5 chyb, kterých jsme se dopustili a příště bychom je neopakovali
  • 5 okamžiků, které způsobily posunutí termínů nebo prodražení
  • 5 tipů a doporučení pro ostatní
  • 5 osob, které do redesignu nejvíc mluvili
  • 5 kroků, kterými jste při redesignu prošli

Profily panelistů

Petr Kleiner (ČSOB Pojišťovna)

Petr Kleiner působí v ČSOB Pojišťovně jako marketingový ředitel. Po skončení studia na VŠE v Praze v roce 1997 se začal věnovat marketingu. Na začátku své kariéry působil v Pojišťovně České spořitelny (dříve Živnostenská pojišťovna) později ve společnosti Profireal a od roku 2002 v ČSOB Pojišťovně. Spolupracoval také na projektech v rámci finanční skupiny ČSOB. V roce 2009 získal za projekt komunikace platebního systému PAYSEC cenu „Grand Prix Internet Effectivness Awards. V roce 2011 byla aplikace sjednání cestovního pojištění po telefonu vyhodnocena jako druhá v soutěži „Pojišťovací novátor roku 2011“.

Za jeho působení ČSOB Pojišťovna progresivně vystupuje na poli internetového marketingu a prodeje. Každoročně spouští několik prodejně zaměřených kampaní (v loňském roce např. úspěšná „Pošli méďu“). Maximálně se snaží využívat online data ke zvýšení prodejů a propojuje se svou klientskou databází.

David Horák (Komerční banka)

David Horák působí v internetovém oboru od roku 1998, kdy si poprvé koupil internetovou doménu a zprovoznil nad ní první statické informativní stránky. Postupně profesně prošel jak malé firmičky, tak velké nadnárodní společnosti, aby nakonec poznal zákulisí bankovního internetového prostředí, kde působí již od roku 2005. Podílel se na vývoji web sídel ve všech společnostech ve kterých působil, naposledy v Komerční bance, kde vyvinul, zrealizoval a vedl projekt Redesignu korporátního web sídla, jak po stránce technické, ergonomické, designové, funkční i uživatelské a také auditní. Následně se mu podařilo přenést prvky CI i do webu pobočky KB na Slovensku.

V oblasti tvorby webů je autorsky spojen s projektem www.Cadillac-Ranch.cz zaměřeným primárně na cestovatele po nejslavnější silnici světa, Route 66. David Horák pochází z drsných hor na severu Čech. Mezi jeho koníčky patří vše kolem RT66, motocyklů, veteránů, divadla a téměř všech podob tělesných cvičení., praktikuje principy Kalokagathie.

Ján Makovič (IP Izolace Polná)

Ján Makovič je marketingový ředitel společnosti IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o., která se zaměřuje na úspory energií a zateplení střecha a stropů domů. Jako ředitel marketingu se podílí na plánování a strategii firmy, ale samozřejmě také budování jména společnosti a propagaci. Přičemž internet je hlavní komunikační nástroj v marketingovém mixu firmy. Vystudoval fakultu elektrotechnickou ČVUT v Praze, po jejíž absolvování se zaměřil na projektové řízení internetových projektů. Několik let také vedl projektový tým ve společnosti MEDIAFACTORY, kde mimo jiné spolupracoval s Hypoteční bankou na vývoji úspěšného projektu Online Hypotéky, ale i dalších webových aplikací, které získaly řadu ocenění.

Jiří Suchý (LMC – dříve Telefonica O2)

Jiří Suchý se profesionálně věnuje oblasti informační architektury a designu posledních 6 let. V on-line světě působí od roku 2007 nejprve na pozici hlavního architekta společnosti Telefónica O2 pro on-line prezentace a v současné době jako vedoucí user experience týmu ve společnosti LMC, provozovateli portálů Jobs.cz a Prace.cz.

V oblasti redesignu patří k jeho největším kouskům kompletní redesign webu O2.cz, včetně ideového i projektového vedení. Mezi další významné projekty, na kterých se podílel, patří O2Vánoce.cz, oceněné řadou mezinárodních ocenění, O2 Stream Music a projekty pro klienty Dermacol, BNP Paribas nebo Business Leaders Forum.

Petra Kalábová (Blanchporte, dříve MAGNET)

Petra Kalábová

Petra Kalábová působí na pozici marketingového specialisty ve společnosti CEMOD-CZ a.s., zabývající se zásilkovým obchodem v České republice, na Slovensku a na Ukrajině. V rámci firmy pracuje na internetových prezentacích značek MAGNET Blancheporte, MAGNET 3Pagen a 3Suisses. Je zodpovědná za on-line marketingové aktivity ve všech zemích a webovou analytiku. Vystudovala marketing a obchod na EkF VŠB-TUO.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »