17. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Klubový večer WebTop100 – březen 2011

Téma: Nové trendy ve vyhledávání

Termín: Čtvrtek, 24. března 2011 od 17:00

Místo konání: Hotel Adria, Václavské náměstí 26, 110 00 Praha 1 (mapa)


Klubové večery jsou určeny pro Platinum členy a členy Inspirace WebTop100. Více informací o možnostech zúčastnit se vám poskytneme na tel.: 775 854 238 nebo e-mailu: petra.pangracova@webtop100.cz.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Program večera

V rámci prvního klubu roku 2011 se dovíte jaký vliv mají na výsledky vyhledávání nové funkce vyhledávačů a jaký je vztah vyhledávačů a sociálních sítí.

Prezentace: Vyhledávače, nebo sociální sítě

  • Jsou sociální sítě pro vyhledavače hrozba?
  • Je na trhu vyhledávání informací dlouhodobě zajímavý prostor pro obojí nebo jeden směr převáží?

Dušan Janovský

Dušan Janovský

Dušan Janovský působí v internetovém oboru od roku 2002, kdy poprvé nastoupil do české portálové jedničky Seznam.cz. Tady se postupně věnoval kódování, fulltextu, PPC systémům a od roku 2008 v Seznamu vede tým fulltextového vyhledávání. Mezitím pracoval také pro společnost Google, ještě před založením české pobočky.

V oblasti tvorby webů je autorsky spojen s renomovaným projektem www.jakpsatweb.cz, v posledních letech napsal několik obsahových webů o cestování kreta.rovnou.cz, nebo bulharsko.evropou.cz. Dušan Janovský pochází ze Slaného, mezi jeho koníčky patří hra na harfu, ekonomie, kreativní psaní a počítačové hry.

Prezentace: Kde jsou a kam jdou vyhledávače?

  • Co se děje ve světě vyhledávačů?
  • Jaké jsou trendy a kam se budou vyhledávače ubírat?
  • Co z toho vyplývá pro search marketing?
  • Převezmou roli vyhledávačů sociální média?

Matěj Novák

Matěj Novák

Matěj působí jako search leader v Centrum Holdings. Je zodpovědný za vyhledávání a kontextovou reklamu napříč weby Centrum Holdings v ČR, na Slovensku a v Chorvatsku. Vystudoval filosofii na Karlově Univerzitě v Praze. V minulosti působil jako vývojář ve firmě PLANstudio, následně zakládal a vedl SEO oddělení Ataxa. V Ataxu posléze přešel na post search strategist, na němž vedl team key account managerů a vytvářel on-line strategie pro největší klienty firmy, mezi něž patřily např. Česká spořitelna, Beiersdorf, Direct pojišťovna, Aukro nebo Monster Worldwide.

V loňském roce pracoval jako account director v Ogilvy Interactive, kde vedl tým, který se staral mj. o Coca-Colu, Nestlé, Českou pojišťovnu a Kraft Foods. V letech 2009 – 2010 působil v Komisi pro výkonnostní marketing Sdružení pro internetovou reklamu. Matěj má zkušenosti s přednášením na vysokých školách a konferencích v Čechách, na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a Německu. Rád chodí po horách, jezdí na kole a na běžkách, tráví čas se ženou a svými (zatím) dvěma dětmi, čte dobré knihy, pije dobrý čaj, vede řeči a létá malým letadlem.

LinkedIn profil

Prezentace: Dokážete ovlivnit sociální média?

  • Proč jste na sociálních médiích?
    Metrik je nepřeberné množství, stačí si vybrat tu pravou. A jaká to je?
  • Mluvit nebo naslouchat?
    Jste na sociálních sítí aktivní, nebo jste spíš pavouci, čekající na úlovek?
  • Když už slyšíte, umíte i poslouchat?
    Co děláte s výsledky monitoringu? Jak je interpretujete?

Informace na sociálních médiích mají "krátký ocas", odehrávají se v téměř reálném čase a dohledat něco, co jste psal před 14 dny je i na vlastních účtech téměř nemožné. Když tedy běžný uživatel něco/někoho hledá, nejpíš se zeptá svých známých (od toho sociální síť přeci má) . A když se zeptá, potřebujeme dosáhnout toho, aby mu lidí odpověděli správně, ergo potřebujeme zvyšovat reputaci - klasická úloha pro PR.

Když ale uživatel něco hledá, může si najít i vaše kanály. A v tu chvíli potřebujete být na vlastních stránkách autentičtí a důveryhodní, protože když si uživatel najde vaše stránky a pak zjistí, že na zákazníky kašlete, těžko něco koupí.

Ivo Minařík

Ivo Minařík

Po osmi letech v médiích se od roku 2006 pohybuje v oblasti Public Relations. V současnosti pracuje jako Account Director v agentuře AC&C Public Relations, kde vede telco tým a zaměřuje se na sociální sítě. V roce 2010 spolupracoval jako konzultant při vývoji tuzemského systému pro monitoring sociálních sítí – Ataxo Social Insider. Denní monitoring sociálních sítí poskytuje tým pod jeho vedením od května 2010. Od roku 2008 vede jednosemestrální přednášku o PR v rámci programu MBA na Czech Management Institute.

Ivo působí v Dobrém webu jako lektor školení Monitoring sociálních sítí.

LinkedIn profil

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »