16. ročník

To nejlepší z digitálního marketingu


Klubový večer WebTop100 – září 2007

Téma: Jak překonat obvyklá nedorozumění mezi vývojem a marketingem?

Termín: Čtvrtek, 20. září 2007 od 17:00

Místo konání: Hotel Yasmin


Klubové večery jsou určeny pro Platinum členy a členy Inspirace WebTop100. Více informací o možnostech zúčastnit se vám poskytneme na tel.: 775 854 238 nebo e-mailu: petra.pangracova@webtop100.cz.

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Diskutovali

  • Lubor Vokrouhlický (IBM) – Agentura vs. klient
  • Jan Havel (Actum) – To prostě nejde udělat, aneb programátor a marketér

Informace o průběhu setkání

Ve čtvrtek 20. září uspořádal Dobrý web v pražském hotelu Yasmin třetí setkání klubu v roce 2007.

Téma třetího večera Klubu WebTop100 bylo inspirováno vystoupením Petra Ulrycha na loňské konferenci WebTop100 a následnou polemikou, kterou vyvolalo. Od komunikace mezi odděleními marketingu a IT se v průběhu setkání disktující posunuli především ke vztahům mezi reklamní agenturou a klientem, respektive mezi všemi články řetězu vedoucího od zadání projektu až k technické realizaci.

S největším ohlasem se setkala poučka, kterou přinesl ze své praxe Lubor Vokrouhlický z IBM. Zní „Shit In - Shit Out“ a převedeno do obecného vyjádření znamená, že kde chybí dobré zadání, nelze očekávat kvalitní výsledek. V prostředí webu a jeho vývoje se na tuto zdánlivě samozřejmou věc často zapomíná, od zadavatelů lze v mnoha případech slyšet požadavek typu „prostě nám udělejte web“. Že to je cesta do pekel, snad ani není třeba dodávat.

Během celého večera několikrát zazněla zdánlivě banální poučka o nutnosti aktivní komunikace a vzájemného poznávání mezi oběma světy. Protože všichni přítomní členové klubu se na věc dívají ze strany klienta zadavatele, Tomáš Vokrouhlický jim navrhl, aby se někdy zašli podívat do „své“ agentury a seznámili se s jejím stylem práce. V mnoha případech by jistě šlo takříkajíc o skok do jiného světa.

Jan Havel z agentury Actum se zaměřil na několik nejčastějších mýtů, které na jedné či druhé straně panují a vedou ke vzájemným nedorozuměním. Z vlastní zkušenosti doporučil, aby hnacím motorem pro všechny zúčastněné byla vidina celkového cíle, nikoliv pouze splnění dílčích úkolů. Důležité je, aby při zadání úkolu bylo řečeno nejen, co a jak je potřeba udělat, ale také, proč by to tak mělo být.

Celým večerem, na kterém se střetly a diskutovaly dva světy – IT a marketing – prováděl Ján Simkanič (Internet Info).

Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.

Partneři WebTop100

Hlavní partner
Partneři
Mediální partneři
Partneři soutěže
Pořadatel

Produkce

Více informací o partnerech »