To nejlepší z digitálního marketingu
Klubový večer WebTop100 – březen 2007
Téma: Internet jako nepostradatelná součást účinného marketingového sdělení
Termín: Čtvrtek, 8. března 2007 od 17:00
Místo konání: Hotel Yasmin
Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.
Diskutovali
- Martin Schreier (Marketing&Media) – Internet jako finální část reklamních kampaní
- Tomáš Jindříšek (OgilvyInteractive) – Internet 2.0 jako nepostradatelná součást účinného marketingového sdělení<
- Tomáš Formánek (Logio a projekt Skladuj.cz) – Případová studie internetového projektu Skladuj.cz
Diskuse byla věnována praktickým příkladům efektivních řešení internetového marketingu.
Informace o průběhu setkání
Ve čtvrtek 8. března uspořádal Dobrý web v pražském hotelu Yasmin první setkání klubu v roce 2007.
Se svými prezentacemi vystoupili 3 pozvaní hosté. Martin Schreier se zaměřil na roli internetu v cross-mediálních kampaních a postaral se tak o úvod celého večera, nejvýznamnější závěry jeho vystoupení najdete také v článku na Lupě stejného autora.
Tomáš Jindříšek představil internet jako sociální trend, který výrazně mění i pohled na reklamu. Moderní marketing umí využít interaktivity, kterou internet nabízí, a boří tak zažité konvence klasického pasivního vnímaní reklamy. V informačně bohaté prezentaci se mohli členové klubu díky konkrétním údajům přesvědčit, že reklama na internetu funguje.
Tomáš Formánek, představil případovou studii projektu Skladuj.cz. Skladuj zaplnilo nevyužitý prostor na trhu a po roce provozu je na portálu nabízeno zhruba 90 % skladovacích kapacit České republiky.
Máte-li zájem o kompletní prezentace z klubových večerů, staňte se Platinum členem nebo členem Inspirace WebTop100.