Inspirace od WebTop100

Strategie pro blog MALL.cz

Strategie pro blog MALL.cz

Více o projektu
logo
Počet přístupů z organicu měsíčně
56 500
Míra dočtení článku
74 %
Průměrný počet zobrazení článku měsíčně
3 250
O projektu

Blog MALL.cz

Celá strategie je prostá, a právě proto účinná: na jasně definovanou cílovou skupinu “Mall rodiny” tvoříme na základě detailních a průběžně získávaných dat přesně takový obsah, jaký potřebují a hledají, a provázáním s e-shopem je přibližujeme konverzím.

Stěžejním komunikačním kanálem je samotný blog, kde vychází asi 15–20 článků měsíčně. Vytvořili jsme z něj místo, které čtenářům dobře poradí, ať už řeší úklid nebo třeba kam vyrazit na rodinný výlet. Mají k němu důvěru a mohou se k němu vracet.

Druhotně je pak veškerý obsah sdílený na Facebooku, odkud přivádíme návštěvníky na blog. Na profilu MALL.CZ jsou publikované jak aktuální články, tak starší recyklovaný obsah, který u čtenářů rezonoval nebo je evergreenem.

Jako doplňkové kanály pak slouží Instagram, kde MALL.CZ odkazuje na články pravidelně, nebo newsletter, kde se odkazy na blog objevují spíš nárazově.

Podívat se na případovou studii ke strategii

Hodnocení projektu
67 %

Nápad a strategie

83 %

Zpracování

75 %

Byznys přínos

69 %

Interaktivita

Maru Kortanová
Maru Kortanová
Co-owner Pábení
Je to učebnicový příklad, jak chytře tvořit obsah na základě dat, trendů i potřeb cílové skupiny. Jde o do puntíku promyšlenou strategii – nejen z pohledu tvorby, ale hlavně procesně. Tento projekt ukazuje, že dlouhodobá práce prostě přináší ovoce.
VIDEO ROZHOVOR S

Eliškou Gunišovou a Martinou Krumpholcovou

Cílem obsahové strategie pro MALL.CZ bylo z prakticky mrtvého média blog.mall.cz s návštěvností několika desítek lidí měsíčně vybudovat místo, které bude dlouhodobě a systematicky přitahovat potenciální zákazníky MALL.cz ve fázích see a think, a přibližovat je do dalších nákupních fází.

Chceme, aby blog Mallu byl dlouhodobě místem, kam si chodí lidi pro dobrou radu.
Eliška Gunišová
Projektová manažerka Obsahová agentura